zondag 2 juni 2013

Poncho is af . . .

Allereerst heel erg bedankt voor het reageren op mijn oproep van de Granny square, ik heb hem gevonden en inmiddels uitgeprobeerd, nu op pad voor mooi garen dan kan ik beginnen.

Maar eerst heb ik de poncho afgemaakt, hij is heerlijk kleurig geworden, leuk om te maken en hij staat heel leuk en met dit weer kan ze hem af en toe nog eens dragen.
Maar lekker op de bank zitten en tv kijken met deze poncho aan is ook heerlijk!
De bloemen heb ik wel vast genaaid anders krullen de blaadje zo op, ook de kraag heb ik vast gehaakt op de punt van de kraag, tja... zo bedenk je gaande weg wat handig of mooi is.



9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk fleurige poncho! Heb je het patroon zelf bedacht? Ik vind hem in ieder geval helemaal super, zeker met zo'n kraagje. Dat had ik nog niet eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige kleurtjes en prachtige bloemen zeg!!! Kei mooi! !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden en wat zal hij haar mooi staan met die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...die poncho is heel erg mooi geworden! Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met dit kwakkelweer gaat die vrolijke poncho zeker nog van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi, recht uit de winkel zou ik zo denken..........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie poncho. Welk garen heb je hiervoor gebruikt? Wil je dat naar mij mailen?
    francien76@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen