vrijdag 14 juni 2013

De racerback dress . . .

De kast van dochter hangt vol met kleurige jurkje en rokjes, ach daar kan er best nog eentje bij.
The racerback dress zag ik al vaker voorbij komen op blogs, zo leuk en lekker om te dragen in de zomer.
Bij haar zag ik hoe je een zakje toevoegt.
Dus ik aan de slag met 80 cm stof voor 3 euro, ik dacht als het niet goed gaat heb ik tenminste geen dure stof verprutst.
Grotendeels heb ik hem met de locker in elkaar gezet, dat werkt lekker snel.
Hier kan je gratis het patroon downloaden, veel plezier ermee zou ik zeggen.




7 opmerkingen:

  1. heel mooi gedaan!
    mooi stofje ook voor zo weinig geld, kan je niet laten liggen hé.
    ik heb meteen ook het patroon gedownload, nu nog hopen op een stralende zomer zodat het kleedje echt kan afgedragen worden...

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,knap en mooi hoor!Het word van de week 26 graden hoorde ik vandaag dus dan is zo'n leuk jurkje heerlijk om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creaties maak je, heb even rondgekeken op jouw blog en ben meteen je volger geworden. Super voor je dat je weer je oude functie kan gaan oppakken, heel leuk. Veel plezier gewenst.
    Groetjes, Corine
    Wien-artfabrics.blogspot.com
    Wien-art.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen