zaterdag 22 juni 2013

De lijst van al mijn RUIL wensen . . . .

Op de blog van "Ook nu en dan" stond een oproep, Mieke had haar boek uit en wilde die wel ruilen voor pannenlappen.
Nu wilde ik het boek graag lezen in de zomervakantie, en ondanks dat ik nog veel andere dingen wil/moet doen wilde ik graag pannenlappen voor haar maken die ik ooit was tegen gekomen op Farbenmix.
Zo gezegd zo gedaan, ze waren leuk om te maken en ik ga ze vast nog eens voor mezelf maken.
Als je ze wil zien ga dan even kijken op haar leuke blog, Ook nu en dan.
Mieke had ondertussen haar boek en extra's opgestuurd, samen met haar zoon had ze onder andere een uil gemaakt van strijk kralen, die meteen werd ingepikt door dochter, en dochter ging meteen aan de slag om iets te kleuren voor de zoon van Mieke, en ze had een hele kunstige armband gemaakt, echt super leuk!
Bedankt, Mieke!
Samen hadden we bedacht dat ik het boek ook weer zou ruilen als ik het uit heb!




Hoe gaat het in zijn werk:
We hebben er van gemaakt:  De lijst van al mijn RUIL wensen. 
Zodra ik het uit heb ruil ik hem weer verder met iemand, ik geeft dan een wens op, net zoals Mieke deed met de pannenlappen, en degene die het boek wil lezen en de wens kan vervullen krijgt dan het boek.
Voorwaarde is wel dat diegene er dan weer een item van maakt op haar/zijn blog zodat iedereen kan zien waar het boek was, naar toe gaat en wat er is geruild. En zo gaat het boek dan weer verder, en verder, en verder......
En het is natuurlijk te hopen dat iedereen zo blij is met de ruil als ik ben met mijn ruil.


Voor nu, nu ga ik echt rustig aan doen, vanmorgen ben ik van de trap af gestuiterd, ik had van alles in het hoofd en wilde snel, snel. (je kent dat wel)
En dat terwijl ik aan mijn lichaam al een tijdje merk dat ik moe ben en het dus rustiger aan moet gaan doen.
Nog een week en dan hebben de kinderen vakantie, daar kan ik naar uit kijken, heerlijk samen uitslapen en leuk dingen doen. En hopelijk krijgen we mooi weer dan krijg ik vast mijn energie weer terug.
Nu ga ik vroeg naar bed want ik krijg spier pijn over mijn hele lichaam.

En morgen gaan we naar Schiphol mijn vriendin ophalen!!! Jullie kennen haar vast wel van haar blog gewoon elise.
Zoon heeft een welkoms spandoek gemaakt, dochter kleurde hem in, dus dat gaat gezellig worden morgen.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van dat ruilen!
    Beterschap gewenst en lekker rustig aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi idee, ik blijf volgen en ben benieuwd naar je wens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een leuk idee! Voor nu: doe het rustig aan en voor over een week: fijne vakantie! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn idee! Ik ben benieuwd wanneer het boek klaar is voor een nieuwe ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee, dat ruilen!

    Geniet straks van de vakantie, graag met MEGA mooi weer en een hele leuke en fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap en een gezellige dag vandaag. Ben benieuwd naar je wens en doe dan graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee!!
    Voor nu rustig aan en goed dat je naar je lijf luistert, heel belangrijk!!
    Rust lekker uit en zuig die vakantie-energie maar op.
    Wel wat voor ons over laten hè ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee! Nu lekker plannen maken voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb het boek al zo vaak zien passeren... maar helaas nog nooit zelf aangekregen... dus ik ben zeker kandidaat om het van je over te nemen/te ruilen!!! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAT LEUK DAT JE ZO'N GOEDE RUIL HEBT GEDAAN EN JE PANNENLAPPEN ZIJN PRACHTIG

    BeantwoordenVerwijderen