maandag 13 mei 2013

Vakantie voorbij . . .

Jammer genoeg is de vakantie voorbij, heerlijk vind ik het als de kinderen vrij zijn en we gewoon doen waar we zin in hebben, uitslapen, knutselen en veel spelen met vriendjes en vriendinnetjes, logeer partijtjes, enz.
De kinderen kunnen even heerlijk hun zelf zijn en hun eigen ritme volgen, dat houd in dat zoon niet voor 10 uur wakker wordt, dochter rond half 8 bij mij in bed kruipt of beneden lekker gaat spelen, en ik kan dus heerlijk uitslapen, zalig, mij hoor je niet klagen.
En als de kinderen aan het spelen waren kon ik lekker veel achter de naaimachine kruipen, o.a. om een kruikenzak voor mijn moeder te maken met een tas in dezelfde stof.
Hoe je de kruikenzak kan maken zie je hier bij happy in red.


e


Wat we verder nog deden deze vakantie, nou . . .zelf tomaten soep maken, cake en ijs maken met mijn ijsmachine die ik misschien al wel 10 jaar heb als het al niet langer is. 
Maar met mooi weer komt hij uit de kast en maken we ijs van vers fruit maar chocolade ijs is toch wel favoriet hier.




6 opmerkingen:

  1. Oh, die kruikenzak is LEUK geworden!!
    Goed zeg :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kruiken zak is mooi geworden! Knappies gedaan ;)

    Vind het ook jammer hoor, als de schoolvakantie is afgelopen. Vind het altijd wel lekker relaxed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké... ijs wordt wat lastig, maar zo'n cake staat mij wel aan bij terugkomst op Schiphol!!! ;-)

    Nu weer terug naar het school ritme... Hoe lang nog tot de zomervakantie?? Hier nog iets minder dan 6 weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kruikenzak is LEUK!
    En oh vakantie..hier is het in mei gewoon af en toe een dagje vrij en wachten tot de zomervakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijkheid en wat een fijn setje maakte je voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat klinkt dat allemaal heerlijk!Mooi ook de tas en kruikenhoes,vast een moederdag kado geweest!Dan ineens is die heerlijke vakantie en dat genieten weer voorbij :-(.....op naar de zomervakantie zou ik zeggen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen