woensdag 15 mei 2013

Truttig . . .

Helemaal verliefd ben ik op dit gele stofje, ik kon dan ook geen keus maken wat ik ervan zou maken, bang dat je het zou verknippen of dat het niet zou worden wat je gedacht had.
Dus koos ik uiteindelijk het jurkje "peekaboo dress", een leuke zomer jurk met een wijde draai rok,  inmiddels is hij klaar en past goed.
Na wat aanpassingen bij de hals want dochter zei "als ik ga zitten zit hij strak om mijn nek".
Maar hij staat niet zo leuk, hij is truttig, ik probeer het nog met een geel geel vestje maar hij is en blijft truttig, baal, baal baal . . . !
Nu is precies gebeurt waar ik bang voor was, een leuk stofje verknipt.




20 opmerkingen:

  1. Balen! Je kunt er natuurlijk nog wel iets anders van maken, zoals een tasje of zo. Of misschien een los rokje en los hesje? Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekem vind ik hem juist leuk staan, tenminste, van wat ik daarvan kan zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ja, ik ben dan ook gek op truttig geloof ik...

      Verwijderen
  3. Of combineren met stoere schoenen en een cool vestje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet eruit als een heerlijke zomerjurk. Ik vind het haar erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens wat ik er van zie, vind ik hem wel leuk staan. Maar.. ik hou dan ook wel van lekker girly...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. T'is nochthans een mooie jurk hoor en ze staat er wel mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien een hippe pimp-actie.
    Een leuke flock-applicatie of andere strijk-applicatie.
    Ik vind het wel een leuk stofje!!!
    Je hebt hoe dan ook je best gedaan.
    Mooie week nog gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je het echt, echt, echt niet leuk vindt staan, dan hang je hem gewoon aan de kast of de deur als decoratie, dat staat altijd leuk en zo kan je er elke dag van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jurkje is best leuk en zoals je dochter zit, lijkt het jurkje ook leuk te staan. Maar we zien haar gezicht natuurlijk niet goed.

    Je kunt het ook proberen met een vestje in juist een andere kleur. Daar kun je iets wat flets staat ook mee ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuttig?? Ik vind 'm geweldig!! Hij lijkt je dochter ook leuk te staan. Ik ga de foto niet laten zien, want dan weet ik zeker dat ik ook aan de slag kan (mijn dochter is gek op geel!).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach wat jammer, het ziet er net zo leuk uit!! leuke legging eronder, spijkerjasje erop, (hoge) gympies eronder, dat maakt het lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super jullie reacties, ik ga het uitproberen, het riempje en een groen vestje, ik ga kijken of ik die kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ook zeggen ... groen of knalrood vestje erop , felle schoentjes of sandaaltjes eronder ... dat gaat het helemaal opfleuren ( al vind ik hem heel mooi! )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het idd ook echt een heerlijk stofje!! Kan niet echt oordelen of het tuttig staat, want ze ligt er half in ;)
    Mijn 1e ingeving: bovenstukje er afhalen en dan mooie gele tricotband omzetten. Kunnen er verschillende kleuren topjes op, leuk vestje, spijkerjasje :) Zou t wel weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oja en dan leuke witte gympies eronder..hartstikke stoer ook :D
    Waar heb je t stofje vandaan btw??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het vorig voor jaar al gekocht op de stoffen beurs, sorry geen idee waar je het nu koopt.

      Verwijderen
  16. Ik vind hem geweldig! Zou hem idd ook met groen combineren. De rok iets korter maken helpt vaak ook anti-truttig. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dacht juist ook zoiets als leuke apliccatie, leuke strik of riem,....
    Mooi stofje in ieder geval!!!!

    BeantwoordenVerwijderen