vrijdag 24 mei 2013

Paarden . . .

Dochter is gek op paarden, ik niet, ik vindt ze te groot en eng en kom er dus niet in de buurt.
Maar een rokje met paarden dat wil nog wel maken.
Ik kocht het stofje bij Bambiblauw maar net genoeg voor een rokje.
Na lang wikken en wegen had ik besloten welk rokje het moest worden en ging enthousiast aan het knippen, en wat denk je . . . inderdaad ik verknipte de stof, ik knipte twee keer een voorpand met zak uitsparing, help!!!!
Als een soort puzzel het ik het opgelost met restjes stof en nu lijkt het best leuk alsof er voor en achter zakken zitten.
Vervolgens brak 3 keer mijn naald op de rits en was het rokje eerst te breed toen te smal, afijn hij is af en dochter is er blij mee, op naar het volgende rokje.



14 opmerkingen:

  1. Zul je altijd zien haha. Maar het is zeker een leuk stofje en je dochter staat er stoer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha tsjah paarden zijn eigenwijze dieren hoor! Mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, erg dat verknippen! Wat zul je gebaald hebben. Gelukkig toch helemaal goed gekomen. Is een leuk rokje geworden!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mens kan sukkelen he bij het naaien... maar goed dat je creatief genoeg was om een oplossing te vinden! nu is dochterlief wss heel erg tevreden en het resultaat ziet er wel goed uit :)

    http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!Staat haar erg goed en leuk met dat gele vestje erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knap rokske seg!
    & de dochter heeft zo'n schoon haartjes!!!
    liefs, mimixxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. daar heb je dan toch een mooi rokje van weten te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oef wat een gedoe! Nou iedere dag dan maar dragen om het leed een beetje te verzachten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een rokje met een pech-proces. Als het maar met plezier gedragen wordt! Leuk deze eeftijd-nog zo herkenbaar van mijn dochter. Goed weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het rokje ziet er in iig leuk uit! Je dochter blij en jij ook! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge wat een avontuur! Maar mooi opgelost en als je dochter er blij mee is, dan is de missie geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen