donderdag 2 mei 2013

Kleurige poncho haken . . .

Nog steeds hebben we behoefte aan kleur om ons heen.

Dus voor mijn nieuwe haakproject mocht dochter zelf de kleurtjes uitzoeken en kleurig is het zeker geworden.
We zijn een poncho aan het haken, eigenlijk zonder patroon, ben begonnen met 8 bloem granny's en heb die aan elkaar gemaakt zoals onderstaan plaatje.

Daarna ben ik verder gegaan met een granny steek, hoe ik daarna verder ga weet ik nog niet dat zie ik vanzelf wel.
Het stofje wat je op de foto ziet heb ik gekocht voor een rokje waar ik vandaag aan ben begonnen.

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kleurtjes zeg daar wordt je gewoon vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt mooi! Daar is 'mevrouw' vast al heel blij mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi idee met die bloemetjes aan de bovenkant, wordt weer een prachtig project (en het rokje ook denk ik :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en vrolijke kleurtjes heeft je dochter gekozen,het ziet er erg leuk uit,word vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi idee van die bloemetjesgrannies. Super! Ben benieuwd hoe het er straks helemaal uitziet.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi-vooral die bloem-versiering erop of erin. Ik haken ben ik een leek. Des te meer bewondering! Mooie week nog gewenst met hart&ziel door Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik wil dat ook nog eens proberen, zo'n poncho voor de dames, maar eerst nog maar even oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dochter heeft goed gekozen, t zijn héél prachtige kleuren & de poncho is super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat leuk, ik zoek een kadootje voor een 8 en een 10 jarige. Zou ij je idee mogen gebruiken? Je hebt als ik het goed zie 10 grannys gebruikt, is dat voor een 8 jarige? Welke haaknaakd gebruikte je (nld 4?) en acrylgaren van anell?
    Ik hoor graag dan kan ik iemand enorm verrassen.
    groet, Arianne
    a.schenkelaars@gmail.com