donderdag 9 mei 2013

Give away . . . .

Zo bleef ik heel lang onder de twee honderd volgers steken, en nu zit ik er zomaar ruim overheen, jeeehhh...
Welkom dames! leuk dat jullie me volgen.
Dus vind ik het tijd worden voor een give away.
Hier komt die dan ik heb twee pakketjes met dikke stof, canvas achtig, stof samengesteld om b.v. een leuke zomer tas mee te maken, zoals ik hier onder zelf heb gedaan, ik heb het patroon van Phoebe bag gebruikt, vergroot en aangepast.




Maar goed de tas is dus niet de give away, wat dan wel . . . ????

Pakket 1: is een paarse canvas achtige stof van 90 cm breed x 235 cm met leuke beren stoppertjes.



Pakket 2: is ook een mooie stevige stof met bloem 135 cm breed x 115 cm en een paar kleine stukjes stof.




Als je èèn van de pakketten wil winnen kan je hier een bericht achterlaten en aangeven welk
pakket je zou willen hebben, en natuurlijk volger zijn of worden! 
Je kan reageren tot 2 juni.
Succes!!!



37 opmerkingen:

  1. Joepie de eerste!! Ik ga voor pakketje 2! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Natuurlijk doe ik wel mee bij jouw give away!! De naaimachine staat in Leeuwarden op mij te wachten, dus leuke stofjes zijn welkom hihi... Jij mag (mocht ik winnen, wat nooit het geval is ;-) ), een stofje uitkiezen!!!

    En ik ga natuurlijk een linkje plaatsen!! Tot wanneer loopt je weg gever???

    Liefs van je Amerikaanse dinnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps dat was ik vergeten er even bij te zetten, dus tot 2 juni.
      Als je terug bent zal ik je voorzien van stofjes en patronen.
      Nog even wachten, dochter hier telt haar dagen af.

      Verwijderen
    2. Haha hier telt Liekje de dagen ook al af!!

      Verwijderen
  3. Een geweldig mooie tas. Ik zou graag meedoen voor pakket 1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas! Ik waag een kansje voor pakketje 2 :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgen doe ik je al even en ik doe met veel plezier mee voor pakket 2
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tas en give away! Ik doe mee voor het pakket met de paarse stof en de beertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met al je volgers! Ik doe graag mee voor pakketje 1.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ging mij net zo! Heel lang onder de 200 blijven steken en nu ineens bijna bij de 220! Volger van je blog ben ik al weer een tijdje, lees je berichtjes met veel plezier! Vind de tas ook erg mooi geworden! Ga ik even onthouden. Ik doe ook graag mee en ik waag een kansje voor pakket nummer 2. Dat vind ik toch wel de mooiste!

    Ik wens je nog veel blog plezier toe!

    Lieve groetjes, Vera (veranadine.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie give-away, maar wel een moelijke keuze ! Beiden zijn mooi ! Maar ik denk toch dat ik voor het eerste, paarse stofje kies.
    Proficiat met je volgersaantal !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Ik doe graag mee voor pakketje nummer twee! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is dat ik geen naaimachine heb, anders had ik graag meegedaan. Maar toch een kleine felicitatie dat je al zo´n grote groep volgers hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met al die volgers, kom hier dan ook graag eens piepen hoor :-) En natuurlijk doe ik graag mee, voor pakketje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Het pakketje 2 geniet mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whoopwhoop pakketje 2 zie ik wel zitten ;-) volger ben ik al, dus voilà ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away! Ik zou heel graag meedoen, voor pakketje twee. Kan ik mooi mijn nieuwe, nog te krijgen, naaimachine mee gaan uitproberen!
    Enne, volger ben ik al!
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd hoor met zoveel volgers!
    Ik wat graag een kansje voor pakketje 1, wat een superstofje!
    Groetjes, Machteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie tas is dat geworden. Ik doe graag mee met je give away.
    Ik ga voor pakketjes twee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie tas!
    Ik be nog niet zo héél lang volger maar toch doe ik graag mee ;-)
    Ik ga voor pakketje 1.
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo tof, ik doe mee :-) Maakt mij niet uit voor welk pakketje, ik vind ze beiden mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik waag graag een kansje voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je volgertjes :) Er is er trouwens nog eentje bijgekomen.
    En wat een leuke give-away! ik maak graag kans op het paarse stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk!! Ik doe graag mee voor pakketje 2.

    gr. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee! Jouw tas is erg mooi!
    Moeilijke keuze, maar ik ga voor pakketje 2. En ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn, graag doe ik mee voor pakketje 2! Lijkt me leuk hier ook een mooie tas mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke give away!! Je mag bij mij ook meedoen! Ik ga voor het eerst pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik waag een kansje voor het tweede pakketje! En proficiat met je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee voor het tweede pakketje.
    Gefeliciteerd met je 200 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je nu al 231 volgers.
    Pakketje 2 vind ik heel mooi! Stofjes zijn leuk bij elkaar gezocht. Ik zou dan ook graag meedoen voor het 2e pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away en proficiat met de meer dan 200 volgers!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2, zien er superstofjes uit.
    (ook bij mij loopt er een give-away, kom gerust eens piepen)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt een mooie tas!!
    Proficiat met je aantal volgers en nog veel succes.
    Ik waag graag mijn kans voor pakket nummer 2.

    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd!

    Enige stofjes! Pakket 2 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi! Ik wil graag winnen! :) Pakketje twee is mijn favoriet maar goed ik offer me ook graag op voor pakketje 1 hoor ;)

    Ik volg je op blogloving en hier! :-)

    Groetjes

    http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke pakketjes stof! En een mooie tas heb je gemaakt! Ik waag graag een kansje voor het geweldige paarse stofje. Ik heb er in gedachten al een tas van gemaakt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen