donderdag 23 mei 2013

Een fijn weekend . . .

Afgelopen weekend was heerlijk!, we hebben die doorgebracht met vrienden, logeren met z'n allen, de kinderen die elkaar al vanaf baby zijnde kennen en spelen, geen omkijken naar.
De mannen gingen naar het Archeon voor de Grijzejagers dag.
Het blijkt een top dag te zijn geweest ze hebben zich van begin tot het eind vermaakt en gaan volgend jaar zeker weer.



Ik ben met een vriendin en 3 meisjes naar de Zaanse schans geweest, erg leuk.
Maar ik heb te veel gelopen, dat heb ik geweten deze week, ik kan nu niet veel meer lopen, ofwel rust!




En dinsdag was het school reisje van zoon en dochter, dochter mocht niet mee van wegen haar pols
die in het gips zit (inmiddels paars gips waarmee ze gewoon mag zwemmen)
Dus papa had vrij genomen en heeft haar samen met oma mee genomen naar "Burgers Zoo" in Arnhem.
Ik was lichtelijk jaloers want ik was de enige van het gezin die gewoon moest werken, en daarbij is Burgers Zoo voor mij DE dierentuin onder alle dierentuinen, ik kwam er als kind al samen met mijn oma.
En nog steeds is die dierentuin mijn favoriet.




Komend weekend een rustiger weekend, zoon heeft een voetbaltoernooi en ik wil weer even achter de naaimachine kruipen.
Wat zijn jullie plannen?

11 opmerkingen:

  1. leuke foto's..
    Hier wordt het komend weekend gezellig druk (babyborrel, verjaardagsfeestje). Maar hopelijk vind ik ook wat tijd om te freubelen.
    Alvast een fijn weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff....wij hebben een overvol weekend. Zaterdag een feestje en zondag een feestje. Weekend daarop weer een feest en daarna komt er een horde verjaardagen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOps...vergeet ik op je foto's te reageren. Zaanse Schans lijkt me een goed idee om een keer heen te gaan, zo ver is dat niet van hier. En Burgers Zoo is voor mij ook DE dierentuin hoor. Ik wilde het als kind zelfs als verjaardagscadeautje hebben, samen met een ritje trolleybus in Arnhem. Mijn ouders waren zo gek dat ik het ook kreeg. Mocht alleen maar één vriendinnetje uitnodigen dan, in plaats van de hele horde die anders altijd kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JAAA de trolleybus, ook zo leuk, daar ging ik ook mee naar de stad.
      Mijn opa en oma woonde in Arnhem vandaar dat ik het ook ken.

      Verwijderen
  4. Heerlijk zo'n weekend,nu maar goed uitrusten dan en dan komend weekend er gewoon weer lekker voor gaan;-)Wat lief van je man om vrij te nemen en dan met je dochtertje toch iets leuks te gaan doen.....zou inderdaad ook wel heel sneu voor haan zijn geweest anders!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is inderdaad ook heel lief en ze hebben samenmet oma een heerlijke dag gehad.

      Verwijderen
  5. Jaaaaaaaaa Burgers Zoo is leuk. Toch frappant dat we elkaar niet zijn tegengekomen op de Schans ;-) Die klompen komen me bekend voor hihi.
    Het Archeon, daar wil ik ook wel weer eens heen, is al heeeeeeeel lang geleden dat ik daar geweest ben.
    Dit weekend wordt druk want Laura is jarig, maar zondag ga ik na het poetsen weer wat recykleren denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch jammer dat we elkaar daar niet gezien hebben, zou leuk geweest zijn.

      Verwijderen
  6. Dit weekend gaan wij bijkomen van de 5 dagen in Disneyland CA... Ook heel veel gelopen, weekend wordt dus met de beentjes omhoog en de wasmachine aan het werk zetten. En natuurlijk verder inpakken!!

    Daarnaast koffie drinken met stroopwafels erbij, alvast bedenken wat ik met de lintjes ga doen voor de traktaties, meisjes pasta maken, bedenken waar we de vlaggetjes neer zullen zetten en genieten van een mooi geknutseld hart!!! ;-)

    Je snapt het al... je pakket is binnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het Archeon is leuk! Vroeger (toen het park nog 10x zo groot was) kwamen wij er erg vaak. Sterker nog: mijn moeder was er vrijwilligster :)

    Grappig dat je op de Zaanse Schans bent geweest. Sylvia (van zaansezolder) was er pas ook!

    En wat sneu dat je dochter niet mee mocht op schoolreisje maar Burgers Zoo lijkt mij een prima pleister op de wond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben vorig jaar ook in Burgers Zoo geweest, wat een ontdekking, we gaan zeker nog eens terug komen :)
    Het Openluchtmuseum was trouwens ook de moeite. Het was de 3 uurtjes rijden waard, gelukkig hebben we er een weekendje van gemaakt toen.

    BeantwoordenVerwijderen