dinsdag 2 april 2013

Omslag sjaal haken . . .

We hebben heerlijk paasdagen gehad, uitgeslapen, lekker ontbeten en gegourmet.
Ondanks dat ik me niet helemaal lekker voelde was ik blij dat ik vrij was en eigenlijk nergens heen hoefde.
Dus ik heb veel op de bank gelegen en gehaakt.

Ik kijk op de blog van haakzolder altijd verlekkerd naar haar mooie sjaals, dus het werd tijd dat ik het ook eens zo gaan proberen.
Het patroon komt hier van, je moet even in een ritme komen met dit patroon maar als je hem door hebt haak je lekker door.
Inmiddels is mijn sjaal al groter dan het patroon aan geeft, maar dat geeft niet kan ik hem lekker dubbel omslaan, toch!
Hieronder even een kleine tussen stand, binnenkort het eindresultaat, en haakzolder heel erg bedankt voor je inspiratie!




P.s. ik haak eigenlijk altijd met wol van Annell, daarin heb je rapido fine, 
en iets dikker draad, rapido en nog dikker draad dan heb je rapido plus.
Fijn garen om mee te haken en verkrijgbaar in veel leuke kleuren en niet duur ik betaal 1,40 per bol.

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi...
    Graag gedaan...altijd leuk als je mensen kunt inspireren..ook ik maar de doeken altijd veeel groter dan het patroon aangeeft..heerlijk om in te kunnen verdwijnen.

    Enneh...ik ken jou wol niet...koop je dat via internet?

    Succes nog.

    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat jij hem ook groter maakt dan aangegeven.
      De wol koop ik hier in het dorp bij een kledingherstelbedrijf/stomerij maar je kan het vast ook via internet bestellen.
      Het fijne is als je altijd met de zelfde wol haakt dat je altijd restjes heb die bij elkaar passen als je weer eens iets anders wil maken.

      Verwijderen
  2. Mooi!! Bedankt voor de tip voor garen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, ik hou ervan om tips, ervaringen en patronen te delen.

      Verwijderen