maandag 29 april 2013

Janneman en Piet Hein Eek . . .

Vorige weekend had ik bij Piet Hein Eek in Eindhoven afgesproken met Arrianne van Janneman.
Gezellig een ochtend bijkletsen (al is een ochtend niet genoeg voor ons, ha, ha).
Arrianne had een cadeautje voor me meegenomen nou . . .  eigenlijk niet voor mij maar voor onze kat, een prachtig gemaakt zakje met een geborduurde kat erop en zijn naam gevuld met kattenspeeltjes.
Ze weet dat ze me een groot plezier doet met haar geborduurde spullen ik ben een groot fan van haar nu is Juul onze kat ook fan van van haar.




Ondertussen we struinen heerlijk bij Piet Hein en doen ideetjes op, en . . . we eten heerlijk.
We kozen beide een salade, tjonge die is lekker zeg!,we zaten beide uit te pluizen wat erin zat,rauwe wortels, bloemkool komkommer, sojabonen, kappertjes, radijsjes pistache nootjes en een citroen vinaigrette dressing. een beetje geiten of schapenkaas.
Googelend op internet naar het juiste recept kwam ik een leuk idee tegen voor een salade in een pot, ziet dat er leuk en lekker uit!
Een leuk idee voor de zomer.




Verder heb ook ik deze week kroontjes gehaakt van de Haakbrigade.
Telkens als ik er eentje af had was er wel iemand die hem wilde hebben nu moet ik vanavond 
nog snel even twee kroontjes voor mezelf en dochter haken.
Morgen is een hele bijzondere dag voor Nederland, voor het laatst Koninginnedag.
Voor iedereen een hele feestelijke dag morgen!






4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zo'n salade in een pot ;-) je kroontje is allerliefst. Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey, wat leuk om mijn eigen borduurwerk op jou blog terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn er dan ook heel blij mee en Juul die speelt heel wat af, bedankt!

      Verwijderen