zaterdag 27 april 2013

Het was even stil . . .

Het was even stil hier op de blog, sorry! Thuis des te minder, werken, het huishouden tussen door.
Van bloggen kwam het er niet van, telkens rees de vraag of ik nog wel door wilde gaan, ik zag op verschillende blogs dat meer van jullie met die vraag worstelen, zal het aan de tijd van het jaar liggen?
Afijn zoals ik al zei hebben we hier niet stil gezeten.
We zijn naar de dierentuin geweest en zoonlief fotografeerde er oplos en wat was zijn favoriete onderwerp? juist, de aapjes.


Verder genieten we ondertussen van onze tuin die groeit en bloeit, we hebben ook een kleine moestuin gemaakt en manlief heeft het plan opgevat dat we kippen gaan houden, tja daar moeten we het nog maar eens over hebben . . . we hebben tenslotte ook een kat en ik weet niet of dat een goede combinatie is.



Verder ben ik ook naar Piet Hein Eek geweest maar daar de volgende keer meer over.


6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent! ook bij mij op de blog was het een poosje onverwacht stil, maar nu heb ik de smaak weer te pakken, het is misschien inderdaad de tijd van het jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het geeft toch niet als het een tijdje stil is op een blog. Neem aan dat niemand van je verwacht dat je elke dag of elke week iets te melden hebt. Je blogt gewoon als je er zin in hebt en tijd voor hebt. Dan wordt het ook geen "moeten" en blijft het leuk ;)

    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk, ik kreeg het gevoel dat het moeten is.
      Vreemd terwijl ik het echt voor de lol doe, daarbij lees met heel veel plezier de blogs van jullie dus dan wil je zelf ook iets leuks plaatsen maar de tijd ontbreekt vaak.

      Verwijderen
  3. Leuk, weer even wat bekende plaatjes zien!!!

    Haha kippen!!?? Waar wil hij ze plaatsen dan??? Kan wel met katten, hadden wij vroeger ook, als je maar stevig gaas gebruikt voor het kippenhok. Ben benieuwd of we een eitje bij jullie eten als we terug zijn! ;-)

    Liefffssss!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze kat (en de katten van de buren) liggen gezellig te zonnen op het kippenhok. Als de katten even wat nieuwsgierig te dicht bij de 2 kippen komen, fladderen die even met hun vleugels met veel geruis en wat gekakel. Resultaat: de katten zijn er bang van. (En 't zijn nochtans kleine kipjes.) En elke dag 1 à 2 eitjes, die echt lekkerder zijn dan die van de winkel ... Maar je kippen hebben toch wel wat loopruimte nodig, anders zijn ze vast niet gelukkig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar, ook ik twijfel of ik verder zou doen of niet ... eigenlijk doe ik het voor de lol, maar krijgt het meer een moeten karakter ... en nu met die bloglovin ... ik ben er nog niet uit.

    Oh, en onze kat laat de kippen met rust hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen