woensdag 27 maart 2013

Zomer blouse en boeken swap . . .

Het lijkt nog geen zomer, maar toch ben ik al zomerkleding aan het maken.
Want als de zomer komt wil ik natuurlijk niet achter de naaimachine zitten maar eindelijk lekker naar buiten.
Een tijdje terug had ik al Burda geruild met haar en in die Burda stond deze zomer blouse, ik had nog een klein stukje van dit vrolijke stofje liggen, precies genoeg.


Over ruilen gesproken, de boeken in een van mijn vorige mailtje kan je kopen maar we kunnen natuurlijk ook ruilen, misschien heb je nog een leuk stofjes liggen waar ik weer blij van wordt 
of iets anders mail me maar!
Hieronder nog een keer de boeken die je kan kopen of ruilen/swappen.







10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief bloesje! Prachtig stofje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, zo komt die zomer vanzelf!
    De haakboeken (de eerste 2) zou ik best willen ruilen. Stofjes genoeg. Ik hoor het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie hier toch voor het eerst dit jaar een voordeel van het feit dat de lente enigszins verlaat is: Nu kunnen we in ieder geval alle zomerkleding van te voren af hebben. Zo zie je maar: elk nadeel heeft zijn voordeel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mijn breiboek wilt hebben, ik wil het wel ruilen tegen het boek van Rob Verlinden. Groet van Sylvia, Zaanse Zolder

    BeantwoordenVerwijderen