dinsdag 5 maart 2013

Vosje . . .

Het gehaakte vosje is af en nu . . .?
Wat zal ik ervan maken een baby deken of een groot kussen? heeft iemand nog ideetjes?
het was leuk om te haken maar wel tijd rovend, heel goed opletten en blijven tellen.



Ik had het borduur patroontje gezien in de Mollie en was er helemaal weg van, maar laat ik nou niet kunnen borduren maar wel haken dus heb ik het borduurpatroon omgezet naar een haakpatroon, elk vakje staat voor twee stokje, hier een daar heb ik wel wat aangepast.




Ik ga vast nog een keer een borduurpatroon haken ik heb inmiddels al weer wat leuks op het ook.
Maar hebben jullie dat ook, zoveel ideeën in je hoofd om te maken dat je eigenlijk niet weet wat je als eerste moet doen.

10 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk geworden!!! Een kussen lijkt me zo best leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vos! Lijkt me niet niks om een borduurtelwerk naar haakwerk om te zetten. k Geloof best dat het je heel veel tijd heeft gekost.

    Babydeken zou tof zijn, kussen ook , maar het allerleukst volgens mij: de omslag van een baby-foto-album. Dat zie ik helemaal zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk idee zo'n fotoalbum omslag, ik hou het in gedachte.

      Verwijderen
  3. Ik kan niet zo goed inschatten hoe groot het is, maar een babydekentje lijkt me wel heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik denk dat iedereen die creatief bezig is, altijd te weinig uren in een dag heeft, niet? Ik dus ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonder project! Ik zou denk ik gek worden van het getel! :-) Het lijkt me echt leuk voor een babydekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat je dat patroon zo om kunt zetten. Ik vind hem echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Een kussen, tas, babydeken???
    Mijn kop zit ook altijd te vol en ik weet nooit wat ik het eerste wil maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super coole vos als kussen-oh om te borduren-dat lijkt mij wat. want haken is niet MIJN ding. Ik barst altijd van de ideeën-ik word er zelf wel es niet goed van. En moet vaak keuzes maken bv. als er opdrachten staan. Maar niets fijner dan creatief bezig zijn-succes-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen