zondag 3 maart 2013

Verjaardag . . .

Precies op zijn verjaardag afgelopen woensdag kwam het pakketje uit Amerika van gewoon Elise.
Vol met cadeautjes voor de o.a. de jarige op de foto zien jullie een deel, de rest was al snel in gebruik, ha,ha. Heel erg bedankt Elise!!



Zaterdag deden we zijn verjaardag nog eens over voor familie en vrienden die verder weg wonen,
ome Henk had op verzoek van de jarige deze taart gemaakt, niet alleen mooi maar ook heerlijk.
In ons vorige pakketje uit Amerika zaten fop kaarsje je blaast ze uit en ze gaan vanzelf weer aan.
Geweldig je had zijn gezicht moeten zien toen de kaarsjes vanzelf weer aangingen, hij bleef maar blazen.



12 opmerkingen:

  1. Oohhhhhh de chocola is nog niet eens op!!! Hihi... Alle magazines al doorgenomen???

    Liefs Elise

    P.s. ik probeer deze week wel even te skypen, Annelieke ligt nu als een zielig hoopje op de bank en ik heb sinds 4.45 uur ook gen oog meer dichtgedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die taart is echt de max, ik zag ze al op pinterest. Zou je niet iets kunnen regelen met ome Henk tegen dinsdag (= mijn verjaardag) ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als dat zou kunnen deed ik het meteen. Alvast gefeliciteerd!!!
      Nog heel veel gezonde jaren erbij.

      Verwijderen
  3. De taart was heerlijk met verschillende lagen vulling, verschillende mensen hebben geproefd van de chocolade repen vooral die met pindakaas was favoriet.
    Ja de magazines heb ik voor een deel al doorgenomen, heerlijk ideetjes opdoen.
    Ik heb voor jou ook al een leuke gevonden, vande week gaat jullie pakket op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk pakket van Elise ! Echt super en die taart, mjam...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd! De taart ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG die kousjes! Die willen wij ook :-)
    En die taart hmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha geweldig die taart!! Dikke proficiat nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig pakket! Die sokken zijn echt leuk! En die taart... YUMMIE!

    BeantwoordenVerwijderen