woensdag 20 maart 2013

Iets nieuws het huis in dan . . . iets ouds het huis uit.

Mijn motto, iets nieuws het huis in dan iets ouds eruit,
Ik heb een nieuw haak boek besteld, dus vind ik van mezelf dat ik dan andere boeken die ik niet gebruik het huis uit moet doen dan heeft iemand anders er weer plezier van.
Nu heb ik bedacht dat ik die boeken voor een klein prijsje verkoop aan degene die ze wil hebben.
Zie je een boek wat je wil kopen mail me dan even dan kijk ik wat de verzendkosten zijn als ik hem opstuur.



2,50 excl. verzenkosten


2,50 excl. verzenkosten


2,50 excl. verzendkosten


twee boeken voor 5,- excl. verzendkosten


5,- excl. verzendkosten


2,50 excl. verzendkosten


2,50 excl. verzendkosten






4 opmerkingen:

  1. Goed idee, opruimen, doe ik ook regelmatig!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee =)
    En mensen... dat eerste boek heb ik ook staan, en hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen