maandag 11 maart 2013

Een gehaakte col in plaats van het zonnetje . . .

Ik ben het goed zat dit weer, ik weet wel "maart roert zijn staart" en inderdaad.
Zo zaten we vorige week lekker buiten en nu weer binnen bij de kachel en de dikke truien weer aan.
Dus laat ik jullie nog aar even een col zien die ik al een tijdje terug gehaakt heb.
Ik patroon komt van hier.
Ik draag hem vaak hij is warm en valt lekker over je schouders en hij is leuk om te haken.


verder ben ik zondag naar de stoffenbeurs geweest in Eindhoven.
Tjonge kwam ik chagrijnig thuis zeg, ik was er om 10 uur en om 11 uur kon je al niet meer rustig lopen,
laat staan iets kopen. Daarbij waren een aantal stand houders ronduit onbeschoft tegen de klanten.
Ik heb wel wat stofjes nog kunnen kopen maar naar mijn zin is het niet helemaal, jammer.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke col! Met dit weer geen overbodige luxe ;-)
    Jammer van de stoffenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi ! Spijtig genoeg is het er nog het weer voor.

    Groetjes
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave col-die kun je nog makkelijk om met dit weer-echt ijzig koud. En klant is dus géén koning op de stoffenmarkt. Ze moeten zich schamen-die standhouders. Ze mogen blij zijn dat mensen-klanten nog komen. Mooie week gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow de col is geweldig!! Supermooi!
    Ai... ook in Zwolle werd het snel druk vorige week en inderdaad daar was 1 mevrouw achter de tricot-stand niet al te vriendelijk. Jammer is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat de stoffenbeurs zo tegenviel, maar ik kan het me levendig voorstellen. Wel supertoffe col heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zeg.....ik kwam via gewoon-elise's blog even bij je rond neuzen en blijf meteen maar hangen denk ik....
    Wat jammer van die onbeschofte figuren, je zou bijna denken dat ze niks willen verkopen....
    Maar ze zijn niet allemaal zo in Eindhoven hoor.....ik kan het weten...
    Als je zin hebt kom je bij mij ook eens rondneuzen??
    Groetjes
    http://toedeloezz.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je via Elise bij mij kwam, Elise en ik zijn al heel lang vriendinnen en nu ze in Amerika woont kan ik via haar blog zien waar ze mee bezig is erg leuk!
      Ik ga zeker ook bij jou kijken.

      Verwijderen
    2. Dat van Eindhoven weet ik, ik woon er in de buurt en werk in Eindhoven, en heb het erg naar mijn zin in Brabant!

      Verwijderen
  7. Heel mooi! Bedankt voor de link naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig. Heb ergens nog mooie petrol blauwe wol, heb nu een bestemming. Dankjewel voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, ik ben benieuwd hoe jou col dan wordt,leuk!

      Verwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Kun jij mij zeggen met welke wol jij deze hebt gehaakt/naald en hoeveel steken jij hebt opgezet voor jou versie(hopelijk weet je dat nog)De mijne is totaal anders uitgepakt!Het zal ook wel door die Fenna van de Wibra komen dat het een heel ander soort garen is waardoor het niet uitpakt zoals volgens het patroon,heb daar nog 2 verschillende tinten van liggen en haak het wel op aan een of andere sjaal voor een keer op een crea-marktje of zo maar daarna haal ik hem niet meer...het kleurenverloop is mooi en het haakt ook wel fijn,maar op de een of andere manier toch niet zo mijn wolletje,ha,ha....Maar dit patroon wil ik wel een keer voor mezelf haken in een andere kleur dus als je mij een 'handje'op weg kan helpen?!?ha,ha...


    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen