woensdag 13 maart 2013

De baby deken is af . . .

Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad, de kinderen hadden studie vrij en ik had dus ook vrij genomen.
We deden de gordijn 's morgens open en er lag me toch een pak sneeuw!
De kinderen waren super blij (ik wat minder), eerst hebben we met z'n allen tv in bed gekeken en toen hebben de kinderen een iglo gebouwd in de tuin. Daarna weer opwarmen voor de tv onder een dekentje.
Ofwel een  perfecte dag voor een dagje vrij.

Inmiddels is de baby deken af, er is een jongetje geboren!
Dus nu kon ik de rand afhaken met blauw, ik vind hem zelf heel erg mooi geworden,
jammer dat hij weg gaat maar ik weet dat hij naar iemand gaat die er super blij meer is dus dat maakt alles goed.
Omdat ik geen baby bij de hand had moest Pipi mij maar even helpen tijdens de fotosessie.





14 opmerkingen:

  1. Dat is zo mooi! Als ik een babietje had, ik zou je meteen vragen er eentje voor mij te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het dekentje is wel heel erg mooi geworden!! Als ik terug ben in NL ga ik bij je in de leer!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super mooi-wat een mooi kraam-cadeau. Er gaat iemand heel blij worden. En hier geen pak sneeuw-een enkel vlokje en verder een kille zon. Een mooie rest van de week gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Is daar ergens een patroon van? Heerlijk fris.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maud,
      Ik heb het patroon van de granny hier vandaan.
      http://tillietulip.blogspot.nl/2012/06/to-beg-chain-ch-5-and-join-to-form.html
      De rand heb ik gedaan zoals me leuk leek.
      Hij is erg leuk om te maken maar wel heel veel werk.

      Verwijderen
  5. Die Pipi pop is zo gaaf.Ik heb hem ook......Toen onze dochter ruim 18 jaar geleden werd geboren en we voor de allereerste keer met ons 'drietjes'naar de stad in Eindhoven gingen kocht ik de Pipi bij de H&M voor haar,haar eerste kadootje/pop van ons.

    BeantwoordenVerwijderen