woensdag 20 februari 2013

Slaap lekker Rapunzels . . .

Ik ging net even bij onze dochter kijken die al sliep, moe van de zwemles was ze al snel in slaap gevallen.
Nu heeft mijn camera een leuke nachtstand, zo kan je in het donker foto's maken.
Zo ook deze foto waar ze samen met Rapunzel slaapt.
De Disney Rapunzel heeft ze van Sinterklaas gekregen die heeft de pop gekocht in de Disney store.
(eigenlijk vond mama de pop geweldig daarom heeft Sint hem gekocht, gelukkig vind de dochter dat ook)


10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van de blonde dames. Die pop zou het hier trouwens ook goed doen, we zitten enorm in een prinsessen-fase.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig. Mijn dochter slaapt onder exact hetzelfde dekbed (is het ook van Ikea?). Alleen is zij al 23.

    A propos,op mijn blog is er deze maand een give-away. Kijk maar op:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    Mrs Rose White zou perfect in bovenstaand plaatje passen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad hij is van Ikea.
      Ik heb al op de blog gekeken en inderdaad Mrs rose white zou perfect bij haar bedje zijn.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plaatje!! Geef je dame een dikke knuffel van ons!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah-zo schattig. Ik deed dat laatst bij mijn petekind hier-die slaapt heel licht. Net toen ik de foto wilde maken begon ze te praten-ik schrok me k...t.
    Geen foto helaas. Mooie week nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen