woensdag 6 februari 2013

Kussen hoezen . . .

Het is al even geleden dat ik deze gemaakt heb.
De juf op naailes keek raar op toen ik met een verhuis deken aan kwam.
Ik had hem al liggen sinds onze verhuizing onze kroonluchter was ermee verpakt en na
de verhuizing is de deken blijven liggen.
Het andere kussen is een geborduurde schilderij van Rembrandt die mijn oma heeft gemaakt.
Mijn oma was ook heel lief en creatief, weet ik tenminste van wie ik het heb.

Sorry, de foto is niet zo scherp.

 

6 opmerkingen:

  1. Ja heel tof zo'n kussen gemaakt van een verhuisdeken! En het geborduurde kussen is ook prachtig! Wat bijzonder om zoiets te hebben van je oma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gaaf dat kussen van een verhuisdeken... Ik heb al jaren een 'opgepimpte' verhuisdeken op mijn bank liggen...Heerlijk warm. En wat een mooi idee om zo n kussen maken van een borduurwerk van je oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die verhuisdekens zijn stiekum heel erg mooi inderdaad! En helemaal leuk met die lintjes. Het kussen ernaast is natuurlijk ook een pracht werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superkussens. In onze woonkamer liggen er meer dan 30 (zonet geteld voor de curiositeit) en op elk bed op de bovenverdieping ook nog een stuk of tien. Maak dat mij een kussenfreak?
    Brengt me op het idee binnenkort ook eens op mijn blog te schrijven over al die kussens (die van allerlei vakanties afstammen, ik verzamel kussens en kussenstoffen zoals anderen ansichten)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super super cool kussen van Rembrandt-en helemaal leuk dat oma het gemaakt heeft. Een co-productie dus. Geniet ervan-fijn weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen