vrijdag 8 februari 2013

gehaakt baby mutsje . . .

Deze week was een rare week, ik werd op mijn werk gebeld dat de dochter ziek was.
Een groot deel van de kinderen in haar klas waren al ziek, tja niet vreemd dus dat zij het nu ook was.

De juf is zwanger en nam deze week afscheid tot groot verdriet van dochter, Juf krijgt een meisje en wilde graag een rose mutsje en zie hier een rose mutsje.
Hier kan de vinden hoe je de vlinder haakt.
P.s. het rose "gouden boekjes" papier is van de AH, echt super lief.




En vandaag is het Carnaval op school, nu heb ik er niets mee maar de kinderen hebben de grootste lol, tja daar gaat het tenslotte om.
En verder viel er weer een leuke enveloppe op de deurmat met de Mollie makes en een heel lief gevouwen enveloppje, ster en hanger, gek ben ik op dat soort leuke verrassingen, ik had geswapt met haar.
heerlijk op de bank met de Mollie, bedankt voor de swap Maud.




2 opmerkingen: