zondag 24 februari 2013

Burda kids - lente/zomer 2012

Hier weer eens een oproepje van mij.
Ik had een Burda kids lente/zomer 2012 waar ik veel uitmaakt maar ik denk dat ik hem in een
opruimwoede weggegooid heb. Het hele huis heb ik al op zijn kop gehad, niets!!
Nu komt de lente er aan (alhoewel daar nu even niets van te merken is!)
wil ik weer zomer kleding maken voor dochter maar ik MIS MIJN BURDA!!!!



Dus als iemand deze nog heeft liggen en er niets mee doet dan zou ik hem graag met je willen ruilen voor deze twee mollies!




3 opmerkingen:

  1. Ik heb er een uit 1976 maar daar heb je niets aan als je deze zoekt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem liggen en je mag hem gerust ruilen met mij, mail maar naar Thielemanseve@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DAt ken ik !!Ik gooi ook alles te snel weg...per ongeluk!

    BeantwoordenVerwijderen