maandag 4 februari 2013

Bedankt . . .

Allereerst bedankt voor jullie reactie op de oproep voor een rammelaar, ik ben er inmiddels uit.
Nu nog tijd vinden om hem te maken,ha,ha.

Dit weekend heb ik het huis voorzien van bolletjes, gewoon omdat ik zin heb in het voorjaar
en omdat de zon zo af en toe naar binnen piept en dan lijkt het het al een beetje voorjaar.


Verder viel er een leuke enveloppe door de brievenbus van Merula.
Ik zag een super leuke give away bij Merula en miss creatuuurtje
Maar ik kon natuurlijk niet wachten op de uitslag en mailde meteen met Merula
of ik de ketting ook kon kopen na een paar dagen lag hij al in de bus.
En zo leuk verpakt, geweldig.
Bedankt, Merula!



En vandaag viel er weer een enveloppe in de bus
deze was van Maaksels, omdat ik haar blij kon maken met oranje stof,
maakte ze voor mij deze armband en tas hanger, tjonge Els
wat mooi en zo mijn ding, heel erg bedankt!





6 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat he?! Ik vergeet alleen altijd het water geven, heb nu narcisjes, hebben blijkbaar niet veel nodig :P. Goede koop bij Merula!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O
    Wat een verwennerij! Heerlijk! En wat lekker al die bloeiers, ik ben ook weer toe aan nieuwe... Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je blij bent met je bestelling!
    De bolletjes zijn altijd fijn in huis, zo gezellig. O en van Els heb je ook moois gekregen. Wat moet jij een gelukkig mens zijn zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad ik voel me heel erg verwend.
    Zoveel leuks en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het gekregen hebt!! En nog meer leuke post, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw geweldig! Wat een fijne post allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen