woensdag 9 januari 2013

Zo leuk . . .

Zaterdag ben ik met mijn moeder gaan winkelen in Arnhem.
Dat was al een tijd geleden dat ik daar was geweest, mijn ouders komen uit Arnhem,
mijn opa en oma's woonde er en ik heb er gewoond tijdens mijn stage.
Ik ken Arnhem dus eigenlijk al mijn hele leven en kom er graag.
Nu vond ik een leuke winkel in de Bakkerstraat De Tiger-store.
www.tiger-stores.com
Heerlijk!, zulke super spullen en voor héle leuke prijzen.
Ik heb allemaal cadeautjes gekocht.
De nijlpaard gum voor dochter (leuk bij haar rose Stabilo potlood) een snor Thermobeker en chocolade
voor iemand met een nieuwe baan die voortaan met de trein naar zijn werk gaat.
En de rollen tape heb ik voor mijzelf gekocht leuk om pakje in te pakken.
Tja .. de roodkapje knijpers die waren te leuk om te laten liggen.
En dat bijna allemaal voor 2 euro per stuk, ik was helemaal blij!




5 opmerkingen:

  1. Heel goed geslaagd! Zal vriendlief toch maar weer eens vragen er ook heen te gaan met mij. Als ik dit allemaal zie krijg ik ook weer de kriebels om er heen te gaan. Ze hebben ook zulke leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt wel leuke spulletjes.Spijtig dat het wel heel ver weg ligt,of mss maar goed (voor mijn portemonnee) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk hè!
    Die snorren plakband heb ik ook ingeslagen! Geweldig toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me inderdaad een geweldig leuk rondneuswinkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen