vrijdag 25 januari 2013

Vrije dag . . .

Vrijdag is mijn vrije dag, heerlijk.
Kinderen naar school en dan door naar het dorp om boodschappen te doen.
Bij de Hema kwam ik deze gele geur kaars tegen in de opruiming, die laat ik niet staan.
Verder sluipt er steeds meer geel het huis binnen en eigenlijk is geel met oranje ook mijn favoriete kleur.
Op de bank ligt een geborduurde kussen van het "melk meisje" welke mijn oma heeft geborduurd.
Begint jullie weekend ook al zo lekker vroeg met een vrije vrijdag?
Fijn weekend allemaal!


3 opmerkingen:

  1. Ja, hier vandaag ook een heerlijke vrije vrijdag gehad, de eerste van mijn verlof en die meteen goed benut door een bezoekje aan de kringloop. Mooi, je kaars en het borduurwerk van je oma.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n vrije dag in de week!
    Die geurkaarsjes hebben we hier ook in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn zo'n vrije dag! Die kaars had ik ook niet laten staan :) en wat een mooi kussen!

    BeantwoordenVerwijderen