zondag 27 januari 2013

Nieuw haak project . . .

Zoveel ideeën in mijn hoofd, zo zag ik in de mollies een borduur patroontjes van Erin Stanton een heel leuk vosje, eenvoudig maar mooi.
Maar nu kan ik niet borduren, ik heb toch een patroontje bij haar besteld en ben het nu aan het haken.
Je krijgt een pdf met vierkantjes, Ik heb bedacht dat elke vierkantje staat voor twee stokjes en dan krijg je dit zoals op de foto.
Leuk om te doen weer eens wat anders, je moet wel goed opletten en tellen dus niet een klusje voor als je ondertussen iets op tv wil volgen.
Mijn mand heb is inmiddels af en ik heb hem toegeëigend als haak mand, sorry poes.


7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. De maand is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik ga dus ook graag meelezen en meekijken met je. Wat kun je veel moois maken met naaimachine en haaknaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke blog en nog leuker dat je op mijn blog gereageerd hebt op de swap.
    Je haakt erg leuke dingen en die katten, tja herkenbaar.
    Mijn weekend begint ook altijd al lekker op vrijdag maar door mijn studie voelt dat niet zo, heb als voornemen de tijd goed en nuttig te besteden maar de middag is vrij.

    BeantwoordenVerwijderen