woensdag 2 januari 2013

Beste allemaal ik wens jullie voor 2013 een . . .
fijn,
gezond,
gelukkig en een
creatief jaar!
En dat er komend jaar veel moois op uw pad mag komen!


Wij hebben hier heerlijke kerstdagen met de familie gehad.
Het oud en nieuw hebben we gevierd met veel vrienden en hun kinderen.
Samen koken, eten, kletsen, spelletjes op de WII (just dance) Tjonge wat een lol,
en natuurlijk bleven ze allemaal blijven logeren.
Uitgebreid ontbijten met elkaar en de kinderen spelen door het hele huis.
Dat zijn voor mij momenten met een gouden randje.

Ondertussen is papa jammer genoeg weer aan het werken en ik ben nog vrij samen met de kinderen.
Gisteren alle kerst spullen uit huis gehaald, ineens had ik er genoeg van.
Maar nu is het huis wel erg kaal komen de dagen maar eens wat groen in huis halen.

Ondertussen ben ik aan een nieuw haakproject begonnen, mijn collega krijgt in februari haar eerst
kindje wat zo gewenst is.
Ik vroeg haar of ze een gehaakt baby dekentje zou willen, dat wilde ze heel graag.
Ik had hier een hele mooie daisy deken gezien helemaal mijn ding, want daisy's zijn mijn favoriete bloemen.
Maar nu moet ik 36 vierkantjes haken en productie haken is nou niet mijn ding, afijn even doorzetten.
Omdat ze nog niet weet of het een meisje of een jongen wordt haak ik op het laatst een blauwe of rosé rand om de deken.
Willen jullie het ook proberen hier is het patroon.



8 opmerkingen:

  1. Een heel gelukkig nieuwjaar!!! Wat ben jij al met een mooi project begonnen, wat een werk, maar wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, ik vind daisy's ook prachtig. Je kan ook een groen randje maken, dan staan ze in de wei :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,die margrieten zijn prachtig ! En de kleuren springen zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt heel mooi.
    Succes met het productie werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig 2013!
    Ik heb op 1 januari alel kerstversiering weggedaan...en ja, KAAL!!!! Maar ik wist dat ik er de rest van de week geen tijd meer voor zou hebben, dus ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig dekentje gaat dat worden! Heel lief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat mooi!!
    Ik kwam dit net tegen op pinterest ( Anabelia heeft dit gepind ) en ik was gelijk verkocht. Dus ga ik je blog graag volgen, als je nog een plaatsje voor me hebt ;-)

    Een fantastisch creatief en inspiratievol 2014

    Patricia x ( pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be )

    BeantwoordenVerwijderen