zaterdag 1 december 2012

DIY kerstboom

Op internet zag ik veel houten kerstbomen verschijnen voor aardig wat geld.
Nu waren we de tuin en schuur aan het opruimen en zoonlief wilde wat timmeren en zagen.
"Nou dat kan" zei ik gretig en liet hem een plaatje op internet zien van de kerstboom.
Hij zocht snel wat plankjes uit voordat papa alles naar de stort zou brengen en ging aan de slag.
En zie hier het resultaat.
Ik krijg veel complimeten van deze en gene op onze orginele kerstboom, dan vertel ik trots dat mijn zoon hem gemaakt heeft.
Voor nu heb ik er mijn collectie hartjes aan hangen en als de sint weg is komen de kerstspulletjes te voorschijn en gaan de boom in.
Dus hebben jullie nog hout liggen of ga even kijken bij buren en familie en aan de slag zou ik zeggen, geef de papa's en zonen opdracht een kerstboom te timmeren.
SUCCES!

8 opmerkingen:

  1. ja leuk! net ook over geblogd! we zijn hier ook al aan het zagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cool seg!
    als zoonlief dit ziet gaat hij meteen "hameren" peins k ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. miss ook leuk om kaartjes aan te hangen, k moet hem dit toch maar s laten zien denk k ;-)

      Verwijderen
  3. Knap hoor! Is wel een goed idee om zoon zo aan het werk te zetten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft hij leuk gemaakt!!! Hij houdt ook echt wel van timmeren hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel gaaf gemaakt-en geld bespaart. Ik heb er vorig jaar één besteld van echt oud sloophout en die kostte zeker wat. Maar wel goed voor elk jaar plezier. Maar dit slaat alles-mooie zondag nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen