woensdag 12 december 2012

Bijna kerst en nog zoveel te doen . . .

Hebben jullie dat ook?, elk jaar weer overvalt het me "de kerst".
Ik denk dat ik nog tijd genoeg heb om alemaal leuke dingen te maken voor kerst en voor iedereen die ik juist met kerst wil verrassen.
En dit jaar weer... nog maar krap twee weken en ik wil nog zoveel cadeautjes maken en ik moet nog gewoon werken.
De kerstboom staat met lichtjes in de kamer maar zonder ballen, de kerstkaarten zijn gemaakt en besteld maar nog niet geschreven.
Afijn ik zal blij zijn als het kerst is ik heb lekker vrij genomen gelijk met de kinderen.
Ik wil dan o.a. heerlijk op de bank zitten en aan de babydeken beginnen voor mijn zwangere collega, ik wil zwemmen met de kinderen, met mijn zoon naar Amsterdam naar de schat van Toetachamon.
En wat zijn jullie plannen?

Afgelopen weer kreeg ik een pakketje van Sil ik had haar give away gewonnen. DANK SIL!!!!
Wat waren we hier blij thuis want ik doe wel eens mee met een give away maar win er eigenlijk nooit een, dus ik was maar gestopt om te kijken op blogs of ik dan ookiets gewonnen had, zo ook bij sil de uitslag was er allang en toevallig zag ik het, als een kind zo blij waren we.
Binnenkort gaan we heerlijk een taart bakken en versieren.
Heeft iemand nog een heerlijk lactosevrij taarten recept voor mij? ik hoor het heel graag.


Voor een verjaardag van een vriend van zoon heb ik nog snel een vis gehaakt, de  jongen heeft vissen en wilde graag geld om iets voor de vissenkom te kopen, tja... wat doe je dan je haakt een vis en stopt hem in een potje.
Nu vind de moeder van de jongen het zo leuk dat hij het potje niet mag open maken (deksel is vast gelijmd)
om het geld eruit te halen om iets voor de echte vis te kopen, tja.



Gelukkig ben ik vanmorgen vrij en heb ik het kerstswap cadeautje bijna af nog even wat maken en dan snel op de post.
Wat de swapplus die is gelukkig ruimschoots gehaald en daar ben ik heel blij om.
Hier en hier kunnen jullie er alles over lezen.
Dames jullie hebben het super geregelt!
heel veel kinderen zullen blij zijn.

6 opmerkingen:

  1. hier ook krap zenne ;-)
    dacht ook nog tijd genoeg tot k de zondag 2 treden op den trap miste (met mijn 2de beste vriend, de stofzuiger ;-): verdict: gekneusde ribben, k doe gewoon verder mor "nie te snel" & da werkt dan soms op mijn systeem ;-)
    liefs, mimi xxx
    (mor k zen blij dat k nie alleen ben die nog aan de Kerstkadookes moet beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook nog zoveel zelf maken, puf puf, weet niet of dat gaat lukken!
    oooooooooooooooooh dat potje met die vis, dat is echt de max. Da's een tof cadeau zeg !!! Wel sneu dat het niet open mag haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk! Als je jouw kerstvakantie zo beschrijft krijg ik nog meer zin in de mijne! Ik ga eens even lekker de hele vakantie dingen maken! Mijn Pinterest lijstjes (ahum, inmiddels monsterlijk grote en te veel inpirerende logboeken) afwerken en alleen maar dingen doen waar ik zin in heb!

    Wat een geweldig leuk inpak idee om geld te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh keileuk viske!!! Van mij zou dat viske ook niet mogen ontsnappen!!!

    k ken dat ineens is het Kerstmis!!! Ik dacht me dit jaar niet te laten vangen, maar het is mislukt. 1 kadootje is af (die van de swap niet meegerekend dan)en ik wil er eigenlijk nog minstens 3 maken. Nog een leuke zak voor dochterlief, nog een boekomslag voor t neefje en nog iets voor de schoonzus en dan eigenlijk nog een zakje voor mijn papa zijn fototoestel waar hij al lang op wacht. In augustus op reis kocht ik het ideale stofke daarvoor...
    Ik moet ook nog gewoon gaan werken.De kerstboom moet hier nog binnengezet worden en versierd,... Volgende week nog 2 dagen weg voor het werk...
    Dus nog genoeg te doen!!!
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie zo blij waren met de gewonnen give-away. Er is nog steeds iemand die niet gereageerd heeft-da's wel jammer. Als je recepten zoekt-op mijn Pinterest-borden(zie mijn blog recht boven) heb ik een bord met kleurrijk eten. daar vindt je misschien inspiratie! En dat drukke gevoel met kerst herken ik zeker-het overvalt me ieder jaar! Dat komt ook door de Sint. Als die weg is is al bijna zover. En ik had dan nog zoveel willen doen!!! Ik wens ik je alvast veel succes met de voorbereidingen en alles wat je nog wil maken. Fijn weekend-xxx-Sil
    PS. Dat visje in het potje is de max-zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen