vrijdag 23 november 2012

Sint cadeau voor de haaksters onder ons . . .

Jullie weten ondertussen vast dat ik mijn wol graag bij de Wibra haal.
Daar hebben ze ook haaknaalden en deze week vond ik daar hele mooie haaknaalden en dat voor nog geen euro per stuk.
Je begrijpt wel die kon ik niet laten liggen, en eigenlijk kocht ik ze als Sinterklaas cadeautje voor mezelf, maar ja . . . zo lang kon ik natuurlijk niet wachten.
Ik was al met een col begonnen en kon de naald mooi uit proberen en ik moet zeggen, prima!
Dus allemaal snel naar de Wibra, waar ze trouwens ook een heel mooi haak en brei boek hebben voor 5 euro.


De kinderen zouden heel graag Kapla hebben maar wij vinden het nogal prijzig, tot opa de kabouterplankjes zag bij mijn broer en bedacht dat hij dat wel op zijn houtclub kon gaan maken.
Zo voorzagen we opa van hout, eiken vloerdelen die we nog over hadden van de woonkamer vloer.
En opa ging aan de slag en hield niet meer op, de teller staat ongeveer op 3000 stuks de kinderen zijn super blij en bouwen nu vrolijk de woonkamer vloer vol met Kapla en playmobile.
Dank je wel super opa!


7 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip, ik spring deze week zeker eens binnen in de wibra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat leuk!!! Ennuh opa heeft zeker een dikke knuffel gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne opa! :-) En die kleurtjes zijn echt wel supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb toch de indruk dat onze Wibra een beetje achter is :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat gaaf dat opa dat gemaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze haaknaalden van de Wibra ook,maar sinds ik bij Creamijn de Clover Amour haaknaalden heb gekocht vind ik ze niet fijn meer...

    BeantwoordenVerwijderen