woensdag 28 november 2012

Gehaakt schilderijtje . . .

Met de kerst bijna in zicht kan ik niet wachten tot Sint en Piet weer naar Spanje gaan.
Gezellig de kerstboom in huis en het huis versieren en heerlijk twee weken samen met de kinderen vrij.
Familie en vrienden die langs komen, heerlijk! ik verheug me op de komende tijd.
Ik heb me ook voor genomen om met kerst voor iedereen een zelf gemaakt cadeautje te maken.
Eigenlijk doen we geen cadeautjes met kerst de Sint is tenslotte net geweest maar zelf iets maken voor anderen daar wordt ik zelf heel blij van.
Ik ben al op jullie blogs aan het snuffelen wat jullie zoal als cadeau maken en tjonge wat een leuke dingen komen er voorbij.
Ondertussen kan ik de haaknaalden niet met rust laten en heb ik een klein schilderijtje gehaakt van mijn lievelings-dier, RUDOLF het rendier.
Vraag me alsjeblieft niet om het patroon ik heb maar wat gedaan en dit is het resultaat.
Maar hier staat ongeveer het z'n rendier kopje.

7 opmerkingen:

  1. Wow hij is gaaf zeg! Knap gedaan zeg..en dat zomaar uit het hoofd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh-zou JIJ deze met mij willen swappen-lijkt mij top. Ik ben een leek in haken en vindt hem echt top. In rood-rose en bruin. Hoop van je te horen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen