woensdag 31 oktober 2012

Moe . . .

Vandaag ben ik vrij en ik ben moe. . .
Hebben jullie dat ook?, je wil heel wat doen op zo'n vrij dag en vooral leuke dingen maken maar er komt niets uit mijn handen.
Daarbij moet ik ook nog even wennen aan mijn lactose vrij dieet ik merk dat ik daar wat chagrijnig van wordt.
Dus vanmorgen maar een vrolijk jurk aangetrokken misschien klaart mijn humeur dan wat op.
Ondertussen laat ik jullie een hele leuke granny zien die ik vond op internet maar ik weet niet meer op welke blog. Iets wat ik zeker uit ga proberen. Zelf werk ik aan een granny met een margriet, maar daar laten meer over.
Voor nu een leuke, vrolijke, energieke dag!




4 opmerkingen:

  1. Dan moet je er een luie vrije dag van maken ;-)
    En dankjewel voor de virtuele energie, ik ga ze nodig hebben tijdens het studeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi!
    Ik hoop dat je weer wat energie hebt! Ik heb inmiddels wel jouw mooie pakketje ontvangen. Het ziet er mooi uit, mooie lapjes! Ik hoop je snel wat moois terug te sturen.
    En lactose vrij...ooh, even omschakelen. Mijn zoontje heeft melk eiwit allergie en tijdens de borstvoeding mocht ik dus ook geen melk eiwit, het is inderdaad even zoeken. Maar er is heel veel lekkers hoor. Ga je ook naar de jumbo? ik hoorde dat ze daar veel producten hebben die melk vrij zijn. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kris,
    gelukkig dat ze optijd waren, erg leuk dat ruilen, eigenlijk zouden dat vaken moeten doen.
    Inderdaad even wennen ondertussen heb ik de producten bij de Jumbo ontdekt en ook de eigen producten van de AH zijn vaak lactose vrij.
    Bedankt voor je tips!

    BeantwoordenVerwijderen