zondag 28 oktober 2012

Een gele give away

Geel, samen met oranje mijn lievelings-kleur, maar niet die van mijn dochter, jammer genoeg.
Toch wilde ik het proberen met dit mutsje.
Ik vind hem super leuk maar ze zal hem niet dragen, eigenzinnig als ze is, hummm van wie zal ze dat hebben (ha,ha).
Op de foto ook het nieuwe rokje uit de Burda snel om te maken en dochter is helemaal blij en ik ook, toch iets van geel erin.




Van de resteren de stof hebben we afscheidscadeautjes voor de de juffen van de overblijf gemaakt met een mooie tekening eraan.



Maar nu zit ik nog met de gele muts, dus ik heb besloten om er een give away van te maken.
Dus hier komt die eindelijk een give away van ikke;
De give away is de gele, gehaakte, unieke, puntmuts en een zakdoeken hoesje.
Wat moet je doen;
Als je nog geen volger bent, wordt dan snel volger en laat hier even een berichtje achter dat je meedoet.
Tot wanneer;
Je kan reageren tot 15 november.

41 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke give-away, daar waag ik graag mijn kansje voor :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige muts! ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om kans te maken op zo'n mooi cadeautje! Ik waag bij deze graag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee!!! Want oooh wat is het een leuk mutsje voor mijn dochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgen doen we al, en voor zo'n leuke muts doen we graag mee met deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een super muts, ik zie die van mij er helemaal mee lopen (al zal ze dit jaar wss nog te groot zijn) En die kleur? Daar ben ik nu ook helemaal voor se! Dus hier nog eentje die mee doet, juist nog een beetje reclame maken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. daarvoor word ik graag een volger !
    En je bent dan ook de eerste die ik volg, verdient dat dan geen give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, superleuke muts! Ongelofelijk dat je dochter die niet wil dragen! Hier wel 3 kandidaatjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. we doen graag mee, da mutske s super leuk seg!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herkenbaar:) ik doe graag mee voor die prachtige muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi rokje en zeker zo samen met de muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, voor die muts zet ik je direct in mijn blog als volger.
    Het rokje is top en ineens een vraag : uit welke burda komt dit mooie rokje.
    gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, die muts is prachtig! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige muts!! Ik heb er hier ook al eentje gehaakt, maar moet nog een bloem voor erop haken. Die van jou ziet er prachtig uit! Waar heb je het 'patroontje' van die bloem vandaan?
    Mijn versie is oranje, maar geel zou ook bij haar manteltje passen, dus ik doe ook heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gemaakt dat mutsje! Oker is op dit moment mijn favoriet kleur. Het zal Isabel prachtig staan maar ook al die andere meisjes van mama die staan te popelen! Lekker origineel ook met die bloem. Ik ga duimen en verder iedereen veel geluk met deze toffe give away! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was al volger en ben ook een fan van dat geel, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig het mutsje....dochterlief houd van mutsjes en hoedjes....en geel vindt ze wel een mooie kleur ;-) ....volger ben ik al.....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geel ook eentje van mijn lievelingskleuren... ik doe graag mee!!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke reden om een give-away te geven :-) Hier zijn er in huis die vast wel geel willen dragen, ik doe dus graag mee. En dat rokje is ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh dat okergeel is prachtig. Ik doe graag mee.
    Volgertje ben ik al en een linkje op mijn blog staat er ondertussen ook al.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mo zo een mooie muts niet willen dragen... ik wil wel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die muts zou mijn dochter (met haar blauwe jas) prachtig staan! En het zakdoekenzakje zou ze ook super vinden.
    Volger ben ik al, en ik plaats een linkje op mijn eigen blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik kwam net toevallig op je blog terecht en waw! wat een leuke dingen maak jij! en dan nog net een give away! ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh! Ook een fan van geel! En de dochter draagt voorlopig nog alles wat ik haar opdraag, dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige muts!! En de kleur is ook helemaal super!! Ik doe graag mee! Achtervolgen doe ik je al een poosje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige muts! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn dochter is voorlopig nog content met alles dat we haar aandoen...dus waag ik graag mijn kans ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh,wawie! Mosterdgeel ... I like it! Dochterlief staat er beeldig mee en al zeker als het zo'n toffe 'elfenmuts' (zoals ze ze noemt) betreft!
    Ik doe mee,ze!
    Ik ben denk ik al een volger... moet wel zeggen dat ik maanden niks meer met Blogger heb gedaan, dus ik check het nog eens en meld me aan als dat dus nog niet zo zou zijn.
    (Blij dat ik terug ben, zo een mooie weggever!)
    Ik zet ook een link op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige muts, spijtig dat je haar niet kan overtuigen.
    Volger bij en hopelijk win ik dit prachtig exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat een supergeweldige muts!! Mijn meisje houdt wel van okergeel, dus hier zou ze zeker gedragen worden! (jammer trouwens, als je iets maakt dat niet in de smaak valt...) Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hier al mutsen genoeg, dus ga ik hem laten aan iemand anders. Ik zou wel willen weten uit welke Burda dat mooie rokje komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij komt uit de zomer Burda van 2012, kijk maar even op het nieuwe berichtje dan weet je meteen hoe je hem kan maken, succes ermee!

      Verwijderen
  32. Wij willen heel graag mee doen.
    Zelf ben ik een sjaal in dezelfde kleur aan het breien en een muts dat ontbreekt nog.
    (dan moet ik gem zelf niet maken hihi ) trouwens deze lu ts zat in mijn hoofd.
    (ps: hoe heb je dat bloem/waaiertje op de muts gemaakt? )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dieuwke,
      Ik heb het zojuist beschreven op mijn blog, succes ermee!

      Verwijderen
  33. Waaaw, ik weet er wel iemand mee te plezieren!
    En ik zet een linkje op mijn blog!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh schoon zeg! Ik zie er zo al mijn dochter in dat mutsje; Superschattig.
    En zakdoeken worden hier aan de lopende band gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Uit de lapswap van Kris kreeg ik een superleuk rood-met-bloemetjes stofje van jou, dank je wel! Daar ga ik vast iets moois mee maken.
    Natuurlijk doe ik graag mee in de verloting van het schattige mutsjes voor een van mijn dochters.
    Daaaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heyyyyy leuk blog heb je en JA je woont inderdaad bij mij in de wijk,die pizza wagen staat n.l bij ons achter in dat oude ketelhuis waar vroeger Jan Klaasen met hun poppenkastpoppen in hebben gezeten!Poort open en ik sta daar voor de deur....Geluk met een ongeluksgetal gecombineerd(als je begrijpt wat ik bedoel...;-)......)Dus bijna bij je om de hoek dan denk ik :-).Ik ga je in elk geval volgen want je maakt ook superleuke dingen!

    lieve groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen