woensdag 17 oktober 2012

De grijze jager . . .

Onze zoon is helemaal in de ban van de boeken van "de grijze jager".
Hij kan niet meer stoppen met lezen en leest 's avonds vaak stiekem nog verder in bed.




Nu vroeg hij of ik een grijze jager cape voor hem wil maken, nou maakik eigenlijk weinig voor hem.
Meestal voor zijn zusje, dus leuk dat ik nu eens iets voor hem kan maken.
Maar nu moet ik wel een goed patroon hebben, heeft iemand van jullie als eens zo'n cape gemaakt en heeft iemand soms zo'n patroon voor mij?
Zaterdag ga ik samen met hem stof kopen, want hij heeft precies in zijn hoofd hoe de cape eruit moet zien en van van welke kleur stof.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

4 opmerkingen:

  1. tik op pinterest eens "hooded cape" in?
    en dan kom je wel iets tegen zoals dit:
    http://melinthemilkyway.blogspot.be/2012/05/diy-red-riding-hood-cape.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de blog van meisjes mama heeft een draken en een roodkapjes cape misschien kun je daar ook wat mee??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt dit erop?
    http://lesfeestisseuses.xooit.com/t999-Tuto-Cape-Medievale.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil allesinds wel het eindresultaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen