woensdag 5 september 2012

Zo veel te vertellen . . .

Ik wil zoveel vertellen en jullie laten zien . . .
Om te beginnen voor de vakantie, snel heb ik twee tassen gemaakt voor mezelf en een vriendin die we in Frankrijk met haar familie zouden treffen.
Nog even snel een zomerrokje gemaakt en zo konden we op weg naar Frankrijk.
En . . . het was HEERLIJK, 10 dagen genieten van m'n gezin, het zonnetje en de omgeving.
Daar hebben we veel gelezen, gezwommen en natuurlijk heb ik gehaakt, ik heb de pannenlappen van Christel Krukkert gehaakt, super leuk.
Thuis gekomen was het nog steeds mooi weer en het vakantie gevoel konden we hier lekker voortzetten.
Thuis heeft mijn man de kamer van onze dochter opgeknapt, kast eruit gebroken, wanden vlak gemaakt, behangen, met geweldig behang van Eijffinger met bloemen en vogels.
Van dit alles heb ik leuke foto's.
Waarom zien we die dan niet hoor ik u denken. . . nou de computer heeft het begeven en nu doen we het voorlopig met een oude laptop.
Ik hoef hem nog net niet aan te zwengelen maar dat scheelt niet veel, dus foto's op mijn blog zetten kan ik voorlopig wel vergeten. Dus al dat leuks houden jullie van mij tegoed.
Ondertussen blijf ik jullie zeker volgen.
Groetjes tot later!

8 opmerkingen:

  1. Wat ben ik benieuwd naar die foto's ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend!! Ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, welkom thuis! Fijn dat je er weer bent.
    Ben heel benieuwd naar de foto's. We wachten rustig af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk krijgen jullie de computer weer snel aan de praat want ik ben heel nieuwsgierig naar die foto's! Welcome back! Blij dat jullie zo genoten hebben van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat de foto's er nu even niet op kunnen want het klinkt allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh-zo blijft het wel spannend-succes met je laptop-tot snel-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil wel met je swappen! Mail me maar fieve@live.nl
    We wachten op je foto's en succes op je laptop!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen