woensdag 11 juli 2012

Zo, en nu is het vakantie . . .

Laatste tijd veel achter de naaimachine gezeten, de zomer garderobe afmaken voor de dochter.
Zo alle stofjes bij elkaar ziet het er erg kleurig uit.



Soms zeggen mensen heeft ze nog niet genoeg?, "misschien wel, maar nu vind ze het erg leuk als ik iets voor haar maak" misschien wil ze het over een paar jaar niet meer dus ik genet er nog maar even van.
Zo heeft ze er o.a. weer een halter jurkje en wat rokjes bij gekregen.
Die laatste is uit het rokjes boek, en ik moet toegeven hij past prima ook de rok die ik voor mezelf heb gemaakt.
Op het rokje heb ik een zakje gemaakt en een paardenhoofd, eigenlijk best simpel om te doen, ik zag er even tegenop en was bang dat ik het rokje zou verprutsen maar ik ga het zeker vaker doen.


Verder heb ik wat patroontjes samengevoegd en dit jurkje gemaakt van een heel dun stofje.
Het is een heerlijk luchtig jurkje geworden en het staat haar zo snoezig.



Verder heb ik nog twee vakantie tassen gemaakt maar die laat ik later nog wel eens zien.
Voor nu wil ik even geen naaimachine meer zien, ik pak mijn haaknaalden weer even op, en ga van mijn vakantie en mijn gezin genieten.
Daar na begin ik wel weer aan de najaars kleding (ik heb al wat leuke ideetjes).
Ofwel ik neem even blog verlof, ik blijf jullie ondertussen zeker volgen, (want ik ben inmiddels verslaafd geworden om dagelijks even jullie blogs te lezen) we zien elkaar over een tijdje weer.

Voor nu GENIET ALLEMAAL VAN JE VAKANTIE!!!!

12 opmerkingen:

  1. ziet er heel schoon uit inderdaad,
    vooral dat witte stofke met de rode kersjes zie k ertussen pronken ;-)
    geniet!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleedje! Geniet van jullie vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Leuke dingen heb je gemaakt en ik ben benieuwd naar de "najaarscollectie" hoewel ik eerst hoop op een heerlijke zomer :-)
    Ik naai nog heel even door, want de vakantie is nog niet begonnen hier, maar ik ben nu ook al aan het denken wat ik daarna heerlijk ga haken... Jij ook veel haakplezier en geniet van de vakantie met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleren heeft je dochter gekregen!
    Geniet maar lekker van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rok en jurk! Fijne vakantie toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke garderobe. Geniet van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dingen allemaal! Geniet van je vakantie! (en de haaknaalden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou samen met je gezin ook een super fijne vakantie. Geniet van elkaar en van NIETS doen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook een hele fijne vakantie!!!!! Gr vanuit Mallorca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Merci voor jouw tip! Het is eindelijk gelukt, oef!
    Groetjes,
    Kristien

    BeantwoordenVerwijderen