zondag 24 juni 2012

Sweet sixteen

Ons oppas meisje werd 16, en wat geef je een meisje van 16?
We hadden haar een toilettasje gegeven met daarin nagellak, handcrème en een lekker gezichtsmasker en wat zakgeld voor de vakantie.
Het toilettasje had ik gemaakt van geplastificeerde stof, hij was erg leuk geworden en natuurlijk ben ik hem vergeten op de foto te zetten, stom, stom.
Maar ze was zo enthousiast dat haar moeder zachtjes vroeg of ik er ook een tas bij wilde maken die ze dan op vakantie mee kan nemen naar het strand.
Gelukkig... dan viel de keuze van het materiaal in de smaak, want ja ik twijfelde even.
De tas was zo gemaakt van het laatste restje wat ik nog had, weer de de geplastificeerde stof aan de buitenzijde en roze met witte stippen aan de binnenkant.


Dat is 1 strandtas die ik van mijn to do lijstje kan strepen, het volgende is een rokje voor een jarig vriendinnetje van dochter lief en die moet donderdag af zijn want dan is het feestje.
Dat gaat lukken nog even elastiek door de band en klaar, zal ik daar ook een tasje bij maken? Geeft wel zo leuk. toch.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige strandtas! Nu de zon nog en het plaatje is helemaal compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je nog tijd over hebt is het altijd leuk om er een tasje bij te maken. Deze grote tas is in elk geval héél fleurig! Mijn sweet sixtien-girl zou in elk geval hier ook heel blij mee zijn, incl. toilettasje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tas. Een super vrolijk stofjes. De oppas gaat er goed gebruik van kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supercadeau!! Erg mooi en hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas! heel gaaf, die kleuren zo fel, gewoon super :)
    groetjes, Marieke
    www.threeforaparty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden! Daar word je gewoon blij van als je hem ziet :-)

    Ik maakte een zomers shortje van jouw patroontje. Een foto vind je op www.vrolijkevlaggetjes.nl (berichtje van 2 juli)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super gaaf bedacht cadeau-mooi gemaakte strandtas-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen