woensdag 13 juni 2012

Hiep hiep hoera..... of toch niet!


Vandaag mocht ze haar verjaardag vieren op school, ondanks dat ze begin augustus pas jarig is.
Tja en aangezien dat in de vakantie is mag ze nu vast trakteren op school, maar dat maakt haar niet uit ze voelde zich op en top jarig.
Ik zag een leuke cake vormpjes op Etsy en heb die besteld, maar ik kan het niet laten om die aan te passen, foto en tekst erop en klaar. 35 x printen en een avondje knippen. De kinderen hebben de cakejes versiert en mama de paardjes in elkaar geplakt.




Ook deze heb ik anders gemaakt de flapjes bij de jurk heb ik door laten lopen tot en met de armsgaten. Dochter keek aanvankelijk wat terughoudend naar het jurkje en zei "mam hij draait niet"Toen de roesel onder aan de jurk zat draaide hij wel, oef . . . . gelukkig.

De avond ervoor op naailes nog snel even het verjaardagsjurkje afgemaakt, een patroon uit de knippie 2 april/mei 2012.




16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kleedje! Ze ziet er stralend uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik maakte het ook paar weken terug, maar met minder goede afloop http://balletoile.blogspot.be/2012/05/waarschuwing-niet-voor.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hem gezien op je blog voor ik er aan begon. En vond hem super mooi. Je had nog zo gewaarschuwd voor het aannaaien van de flappen dat dat eigenlijk niet zo mooi is zoals het moet van Knippie en toch deed ik het en raad eens wat, je hebt gelijk!
      Maar leuk hè, het zelfde patroon twee verschillende jurkjes.

      Verwijderen
  3. Mooie jurk is het geworden en de vormkes voor de cakejes zijn ook uniek geworden. Zaten er dan ook cakejes in ? Die blauwe nagelak op haar teentjes dat is tof.
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke jurk en die paardjes....superrleuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi stofke en kleedje, ik ben gauw zelf een keer naar het patroontje gaan kijken want die Knippie ligt hier ook (en ik ga de tip onthouden). Mooi gedaan en mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HEEL ERG MOOI! En inderdaad een prachtige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo kersjes, heel leuk!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze straalt in haar prachtige jurk. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Onze jongste verjaart in augustus (maar gaat nog niet naar school) en ik vind dat wel wat zielig dat de juli en augustus kindjes dan hun dag moeten delen. Reden te meer om ze wat extra in de watten te leggen. En trakteren op school mag hier jammer genoeg niet (en ik had al zoveel leuke ideeën... snif)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige jurk is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De jurk is natuurlijk erg mooi geworden, maar wat ik heel erg leuk vind zijn de cakevormpjes. Geweldig hoe je dat weer hebt bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi jarig 6-jarig meisje-van harte gefeliciteerd-geweldige traktatie-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook een Lieke die in augustus jarig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn dochtertje verjaart ook begin augustus, dus wordt haar verjaardag volgende week op school gevierd.Het is een héél mooi jurkje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai zo schoon allemaal...
    Ik vond ook bij Miss Creatuurtje dat je het patroon van het broekje kan opsturen?!

    BeantwoordenVerwijderen