donderdag 7 juni 2012

Een middeleeuws weekend . . .

 
Zaterdag waren we bij het kasteel van Helmond, daar was een middeleeuws weekend de kinderen vonden het geweldig en wij genoten van de kinderen en het mooie weer.
Zaten we zaterdag heerlijk in de zon zo zaten we zondag bibberend bij de kachel die weer aan moest.



Verder haak ik gewoon verder aan mijn ronde kleed.
Weet je wat z o gek is? Het zijn eigenlijk niet mijn kleuren maar ik ben nu eenmaal begonnen dus ik ga gewoon door ik denk dat het maar een sprei word voor op het bed van de dochter.



Verder naai ik verder aan een jasje en twee jurkjes voor dochter lief.
Verder heb ik nog van alles  op mijn "to do" lijst staan en dan bedoel ik "to do voor de zomervakantie" help!!!
* De jurkjes en jas moeten af
* En strandtas met zonnebrillen hoes voor een jarige vriendin
* Een strandtas voor mezelf
* Zakdoekenhoesjes voor de juffen en meester als afscheid
* Een vakantie rok voor mezelf
* Een rokje en dagboekhoes voor een vriendin die een jaar naar Amerika gaat
* Veel rokjes en mutsjes haken voor de septembermarkt

Wat is jullie "to do" (voor de zomervakantie) lijst?

Ik wil heel graag foto's plaatsen bij dit bericht maar het lukt niet heeft iemand enig idee hoe dat kan?
Het is opgelost dankzij hoemmelke.blogspot.com ,
heel erg bedankt!!!

5 opmerkingen:

  1. nee, het lukt niet meer, misschien zit ik aan mijn upload MB's tax.
    Dus heb mijn andere blog verwjdered hopelijk is dat de oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je geen foto's kan uploaden en anders wel benieuwd! Maar heb het zelf nog nooit aan de hand gehad ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had eergisteren hetzelfde probleem, als ik het via de oude vertrouwde weg deed. Als ik dan gisteren probeerde via Google chrome of zo lukte het zonder enig probleem...
    Succes!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen oplossing voor je probleem, helaas. Alleen wat ongeloof over hoe dat prachtige kleed/deken niet in jouw kleuren kan zijn. Zo prachtig! Als je hem ooit wil wegdoen, geef een gil he, misschien kunnen we ruilen ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen