zaterdag 12 mei 2012

Tunisch Haken

Al een tijdje had ik de zpagetti klossen van Janneman liggen, wachtend tot ik wist wat ik van ging maken.
Op een stoffen beurs zag ik een kussen liggen die met zpagetti was gemaakt en met een tunisch steek.
Ik was meteen verkocht, ik heb meteen een lange dikke haaknaald gekocht en ging thuis gelijk aan de slag.
Super leuk om te doen maar wel zwaar werken maar . . . snel resultaat.


Wat ik verder heb gedaan??? nou . . . veel mailtje beantwoord van jullie, wat een reacties zeg op het patroontje en wat is nou zo leuk de eerste reacties met foto's stromen binnen, ik ga ze allemaal verzamelen en plaats ze dan in 1 keer op de blog.


Zelf ben ik ook aan de slag gegaan want een klein meisje kan niet genoeg rokjes hebben merkte ik, dus aan de slag, het eerste rokje werdt een herten rokje een simpel patroontje welke ik hier en daar wat heb aan gepast, zakjes, paspelbandjes en een plooi aan de voorkant en klaar en dochter leif weer blij, op naar de volgende.
En hebben jullie inmiddels de zomercollectie van de kids al klaar?

6 opmerkingen:

  1. Je kussen is prachtig!
    En je rokje is zo superschattig, ik kijk er naar uit wat je nog meer gaat maken.
    Hier staan ook nog zomerrokjes en kleedjes op het programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schoon rokske, da ga k gelijk pinnen ;-)
    liefs, mimi xxx
    (ben benieuwd naar alle schoon shortjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kussen!! En het rokje is ook prachtig.
    Op de foto van het korte broek patroon moet je nog even wachten. Jikke heeft maat 98/104, dus ik ga proberen om het aan te passen, maar heb eerst nog wat andere projecten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ondertussen stof gehaald en het patroontje uitgeknipt! Dus hoop het ook over een weekje klaar te hebben ;) Dat kussen is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi, mooi rokje, die bambistof is superschoon en de combinatie met dat blauw, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen