woensdag 16 mei 2012

Roodkapje en Roodkapje . . .

Eindelijk heeft Roodkapje haren, het duurde even voor ik wist welke kleur het zou moeten worden.
Oranje dus, mijn favoriete kleur.
Ook heb ik geprobeerd een mondje te borduren maar dat werd niets dus dan maar geen mondje.
Dochter heeft haar roodkapje jurk aangetrokken en wandelt nu rond met roodkapje in de wandelwagen.
Leuk als je iets maakt waar ze blij mee zijn.
Het roodkapje jurkje vind ze iets minder maar ik vind hem zo lief, een patroontje van de Burda, mooi en eenvoudig.


4 opmerkingen:

  1. heel knap seg, gewoon perfect da Roodkapje!!!
    dochterlief s er heel content mee zo te zien ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat geweldig!! Jammer dat er geen patroontje van is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi....waar ga jij je garen/wol altijd halen?Ik in Heeze bij Fortuna of in Nuenen bij Jo Klomp omdat ik 3 dagen in de week in Nuenen werk ga ik vaker naar Nuenen voor of na mijn werk(bij Laco De Drietip en op woensdagavond bij De Smelen)

    BeantwoordenVerwijderen