vrijdag 27 april 2012

Weg geregend . . .

Een paar dagen naar Ameland, ik grieperig de boot op naar Ameland, kinderen dol blij.
We hadden regen, regen en nog eens regen, naar een paar dagen waren we het zat en hebben de boot terug genomen.
Op naar ons huis, lekker slapen in ons eigen bed en de verwarming aan.
Ondertussen was ik begonnen met een nieuw haakwerkje, wat het gaat worden weet ik nog niet maar het haakt zo leuk dat rond haken het lijkt wel of ik niet kan stoppen.
Verder heb ik filet haken uit geprobeerd, ook erg leuk om te doen.

8 opmerkingen:

  1. Dat rond haken is prachtig! Heb je dat gewoon uit je hoofd gedaan of kan ik ergens terug vinden hoe dat moet? Ik zou zo graag een tapijtje op mijn dochters kamer hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spijtig van de regen ... maar uw haakwerkske is prachtig ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat jullie zijn weggeregend! Je haakwerk is prachtig! Ik ben net begonnen met haken. Ik had vroeger van die gehaakte gordijntjes op mijn kamer. Onze buurvrouw van 84 heeft er zelfs nog 1 voor de ramen. Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de regen. Maar het haakwerk is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uw haakwerkjes zijn prachtig! Jammer van de regen op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks de regen is het heerlijk om even uit je dagelijkse sleur te zijn dus die dagen zo samen was erg fijn, thuis gekomen draait alles natuurlijk weer gewoon door.
    Wat betreft het rond haken ben ik begonnen zoals hier http://ikkeismooi.blogspot.com/2012/03/hij-is-af.html en toen gewoon elke keer zelf een ring verzonnen, wel opletten dat het haakwerk plat blijft.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zonnetje mag nu wel verschijnen. Mooi dat haakwerk van jou.Een tante gad me een boekje over beertjes haken, ziet er leuk uit maar tlijkt toch niet zo makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen