zaterdag 21 april 2012

Ongelooflijk . . .

Ongelooflijk, wat een reacties heb ik gehad op het zonnige zomer schortje.
Heel erg leuk ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
Als ik foto's binnen heb zal ik er een collage van maken en hier op de blog zetten.
Veel succes met het maken allemaal.

Op veel blogs las ik dat de griep weer rond ging, en ja hoor ik hoef het maar te lezen en daar was die dan.
Eerst twee dagen met dochter lief op de bank gezeten, hoge koorts, hoofdpijn en buikpijn na
twee dagen stuiterde ze weer naar school, tja zo gaat dat gelukkig met kinderen.
Maar toen had ze het doorgegeven aan mij, voor de vierde keer dit jaar!!!!! heel fijn.


Toen ik met dochter op de bank zat kon ik even heerlijk verder haken aan . . . ROODKAPJE ik heb overal gezocht op internet maar kon geen leuk patroon vinden dan maar zelf verzinnen hier alvast een foto, ik moet nog even bedenken welke kleur haar ze krijgt en of ik nog blosjes op de wangen doe en dan is ze af.


Gelukkig hebben we nu twee weken schoolvakantie en mijn lief en ik hebben ook een week vrij genomen
we gaan heerlijk uitwaaien aan het strand.
Hebben jullie ook al vakantie? en gaan jullie wat leuks doen?
Ik heb de haaknaalden en wol al in een tas, gutsjen in huis om stempels te maken met de zoon en verfspullen
mee voor dochter en papa heeft gisteren een heel dik boek in de bibliotheek gehaald.
Ofwel VAKANTIE!!

Fijnen vakantie allemaal!!

7 opmerkingen:

  1. super leuk popje ... veel sterkte met de zieken ;-) & ja: dikke mercie voor de beschrijving van het shortje ... t s bijna klaar, k ga er sebiet aan verder werken! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo fan van je roodkapje, ze is zo geweldig zelfs al is ze nog niet af!
    Hier ook koortstoestanden, zal wel met het weer te maken hebben. Gezellige foto met de poes. Herstel vlug zodat jullie lekker kunnen genieten van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat roodkapje is echt prachtig!!
    Een fijne vakantie, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne uitwaai-vakantie toegewenst-hopelijk ben je weer snel opgeknapt. En het lieve roodkapje kan zo mee-mooi. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig roodkapje!! Kijk mama, zei Jikke, een popje!! En een POESJE!!! Hahaha, die was het mooist ;-)
    Hele fijne vakantie. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat geweldig, een super roodkapje, prachtig!!!! Geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://mimisprutsedingetjes.blogspot.com/2012/04/blauw-met-rode-kersjes.html#comment-form, kom gerust een kijkske nemen naar een shortje volgens uw patroontje ;-) we hebben ook wa reclame gemaakt natuurlijk ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen