vrijdag 16 maart 2012

soms loopt het anders . . .

Vertelde  ik jullie dat ik een leuk weekend tegemoet zou gaan, nou . . . dat liep even anders.
Mijn griep ging niet over dus een antibiotica kuurtje vond de dokter.
Bleek ik daar allergisch voor te zijn, oeps, dikke keel, opgezette wangen en alle griepverschijnselen in drievoud, dus geen pretje.
Bijna het gehele weekend slapend ik bed doorbracht, afijn zondag al weer iets beter en ben ik heel even naar de stoffenbeurs geweest en daarna snel weer mijn bed in.
Ik begrijp dat ik niet de enig was want er heerst nu officieel een griep epidemie, heel fijn, niet dus!!!!
Dus even geen leuke, gezellige foto van wat ik heb gemaakt maar even een foto van onze buffel die boven de haard hangt.
De buffel krijgt er steeds weer een kleurige ketting bij als ik weer een leuke gehaakte ketting tegen kom op een van jullie blogs, deze probeer ik dan uit en zie hier waar hij dan komt te hangen.
Voor nu een fijn griepvrij weekend gewenst!

7 opmerkingen:

  1. Hopelijk ben je snel weer helemaal de "oude". De slingers op de buffel vind ik te gek. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je Zilly, het gaat inderdaad al beter ik zit al weer heerlijk achter de naaimachine.
    Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer helemaal opgeknapt? Ik vind die foto ook geweldig! Die combi van die grove kop met dat delicate haakwerk: super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel beterschap!!! prachtig zo'n diertje in huis ;-) & wat is hij mooi ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een narigheid allemaal, hopelijk knap je snel weer op! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke slingers en ik wens je veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig gaat het alweer beter!!! Dank je voor je felicitaties!!!!

      Verwijderen