donderdag 29 maart 2012

Ik heb jullie hulp nodig . . .

Ben ik laatst even naar de stoffenbeurs geweest en ik heb hele leuke stofjes gekocht.

Maar . . . ja inderdaad een maar ik koop altijd een meter stof als ik iets voor de dochter wil maken
maar ook de dochter groeit en een meter is te weinig, kwam ik nu achter.
Ik ben dus begonnen met naailes, ik doe altijd maar wat en als ik het niet weet kijk ik even op jullie blogs of ik een tutotial kan vinden, maar nu was het toch tijd om eens op les te gaan.
Ik ga een jurkje maken, dus spelden , rijgen, knippen, aan elkaar naaien en daar ging het mis. . .




Ik kwam een zijpand te kort, waar ik ook zocht hij was er niet, wat beek ik had hem niet geknipt en de stof was op! help!!!
Waar ik ook zocht in winkel en op internet ik kon hem niet vinden ik kan geen stukje meer vinden.
Heeft iemand van jullie misschien de stof van de collectie van Stenzo liggen of weet waar ik hem kan bestellen???? dan hoor ik het hèèèèl graag.

4 opmerkingen:

  1. ik zou wel willen helpen maar ik vrees dat ik dit stofje nog nooit gezien.
    Succes met de verdere zoektocht!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je helaas ook niet helpen! Ik hoop dat je 't stofje alsnog ergens kan vinden... Mooi patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat jammer! En ook ik kan je niet helpen, sorry!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je moet hier eens kijken, hier verkopen ze dat mooie stofje..

    http://www.stippeltjestip.nl/product_info.php?products_id=300

    ik duim voor je :-)

    BeantwoordenVerwijderen