zondag 5 februari 2012

Znok hertjes

Al een tijdje zat ik me telkens te verlekkeren aan de Znok hertjes stof op internet.
Super leuk maar eigenlijk vind ik de stof veel te duur,maar goed ik wilde hem heel graag hebben dus bestelde ik hem bij DaWanda bij de verkoopster Spicy-kids.
Na betaling duurde het dagen voor ik bericht kreeg dat ze het geld had ontvangen en dat het verzonden werd. Na een week geen stof na een mailtje naar de verkoopster biechten ze op dat ze het verzonden had binnen Duitsland en ze had het terug gekregen ze zou het opnieuw sturen, (huuummm.....) vreemd.
Weer wachten, en eindelijk twee weken na het laatste mailtje, ik wilde bijna weer mailen kwam het dan eindelijk aan.
Verfrommelt in een beduimelt plastiek zakje en de stof die was op de millimeter geknipt ofwel geen millimeter te veel, hier in Nederland wordt de stof ruim afgeknipt, geen idee hoe dat is bij jullie Belgische lezers?

Maar goed ik vond het een dure ervaring en wilde nu de stof niet verknippen na lang dubben ben ik eindelijk begonnen en dit is het resultaat.
Eerlijk gezegd valt het resultaat me tegen maar eens kijken of ik het op kan Leuken met een leuk shirt eronder.
Ofwel mijn eerste ervaring met iets bestellen in het buitenland was geen fijne ervaring,
voor mij maar even geen dure stof via internet kopen!

4 opmerkingen:

  1. Het stof is echt prachtig! Jammer dat de ervaring minder was ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het tegengevallen is! Ik bestel heel geregeld via internet, en heb nog nooit negatieve ervaringen gehad. Ik heb deze stof trouwens ook liggen, maar dan in felle kleurtjes. Duur, inderdaad, maar o zo mooi, en zacht! Binnenkort begin ik aan mijn projectje ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het stofje is prachtig en het bloesje ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb in het stofje ook al eens een t-shirt gemaakt ! wel echt mooi stofje he !
    En wat leuk gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen