maandag 20 februari 2012

Verrassing . . .

Zaterdagmiddag werd ik verrast door Janneman ze stond op de stoep, gezellig!
De dag ervoor was ze naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest, en had flink ingeslagen
en als verrassing ook voor mij.


Ze had zpagetti gekocht, jippie!!! ik heb er nog nooit mee gewerkt maar heb er zin in al een paar dagen
draai ik om deknotten heen, wat zalik ervan gaan maken, hummmmm.
Ik denk deze mand of heeft iemand nog een ander idee?


Met dikke wol heb ik vorige week voor het eerst gehaakt, deze wol komt van de Wibra en haakt heerlijk
een heerlijke col is het geworden nu nog een muts erbij maken en klaar ben ik.
Lekker makkelijk gewoon losse haken zo lang als van je heup om je nek naar je andere heup en nu maar stokjes haken 10 banen en dan de uiteinden aan elkaar haken, nog een leuk randje erom en klaar.


6 opmerkingen:

  1. Ja, ik had zpagetti voor jou, maar van jou kreeg ik ook weer allemaal mooie bollen van die dikke wol. En ook ik kan niet kiezen waarmee ik eerst aan de slag ga en wat ik ervan ga maken. Misschien is die leuke col van jou wel een goeie om mee te beginnen van jou wol. Dan kan ik nog even bedenk wat ik van mijn zpagetti ga maken. Een tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi je col! En veel plezier met de zpagetti ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke col!!! Ik ben benieuwd wat je van de zpaghetti gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook dikke wol bij de Wibra gekocht.
    De wol is niet duur en ideaal voor het haken en breien.

    Leuk idee om een kol te haken!
    Jou patroon en voorbeeld mag ik toch wel even gebruiken?

    Groeten van Mandy
    http://pluizewol.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk mag je het gebruiken,leuk, ik ben benieuwd hoe die van jou eruit gaat zien.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen