woensdag 15 februari 2012

verbazing . . . ik kreeg een AWARD!!!

Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje dat ik een Liebster award had gekregen van Hoemmelke!
Super blij ben ik ermee, heel erg bedankt!
En hierbij ook gefeliciteerd aan mijn mede award bloggers.
En zoals mijn mede award blogger zazozip schreef:
"Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert. 

De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 5 andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.

De bloggers waar ik hem graag aan zou willen door geven zijn de blogs die ik zelf ook graag bezoek en mij inspireren . . . . .

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel! En wat fijn dat je me lekker anders vindt (had ik vroeger ook nooit gedacht, dat ik dat nog eens zou zeggen, toen wilde ik helemaal niet "anders" zijn). Maar nu geniet ik er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik zeker doen, prentje.
    Ik zeg altijd tegen mijn kinderen als ze kijken naar mensen die anders zijn, die mensen zijn bijzonder die mensen geven kleur aan het leven en mij een glimlach om mijn mond als ik ernaar kijk.
    Het zou er saai zijn als iedereen het zelfde is.
    Ofwel durf jezelf te zijn durf anders te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij was verbaasd, en ik ook! wat ontzettend leuk dat mijn blogje gezien en gewa(a)rdeerd! Ik vind het ook heel leuk om beginnende bloggers te volgen en ik ga er dus ook alle aandacht aan geven.
    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief!!! Dank je wel dat je mij een award hebt gegeven. Ik ga hem doorgeven! Hartelijk dank!!!
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat leuk zeg! Ik voel me gevleid, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, kom via via hier terecht, leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen