zondag 22 januari 2012

Zin in kleur . . .

Vrijdag een dagje vrij, heerlijk.
Die dag zou tussen half 9 en half 3 voor 2 uur de stroom van onze straat eraf zijn.
Tja en wat doe je dan?, heerlijk met een kopje thee (warm water van te voren in de thermos kan gedaan)
me op de bank nestelen met een haakwerkje.
Ik moest nog een slofje voor mijn dochtertje af haken, grijs met rood en witte stipjes, later daar meer over.
Maar ik had zin in kleur, jullie ook?
Zin in een nieuw behangetje,misschien van studio pip, een begin gemaakt later die dag met een vrolijk rokje en tijdens het boodschappen de eerste blauwe druifjes gekocht, ofwel het mag van mij wel weer voorjaar worden.


5 opmerkingen:

  1. Te mooie kleurcombi's-rose en rood-ik hou van "vloekende kleuren". 't tijd voor het voorjaar. Alvast een mooie week toegewenst-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww geweldig!!! Ja ik ook vooral rood en dan het liefst met witte stippen, maar dat kan ik mijn man niet aan doen! Ik heb net nieuwe knalrode lampenkappen voor boven de eettafel besteld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een patchwork rokje!!! Wat een leuk idee! Voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ha...nu heb ik een idee waar je woont!;-)

    BeantwoordenVerwijderen