donderdag 5 januari 2012

Mama's zijn niet ziek . . .

Kennen jullie dat, iedereen kan ziek zijn behalve mama?
Oudjaarsdag zijn we ziek geworden, we kregen allemaal de buikgriep.
Iedereen knapte lekker op behalve mama, gelukkig heb ook ik vakantie dus kan ik half half door huis sukkelen zonder dat ik me daar schuldig over hoef te voelen.
Maar de kinderen willen wel dat er van alles gedaan wordt, mam je zou toch een knuffel voor me maken? en mam de barbies zouden toch nieuwe jurkjes krijgen, mam, mam.......
Afijn aan de slag dan maar.
Dochter wilde graag een monsterknuffel die ze zag op revoluzzza en zoon wilde een walvis van de droomfabriek, ieder koos zelf de stofjes, lekker, zachte, knuffelige stofjes.
Nu de barbies nog, dochter dook ik de bak met restjes stof die ik maar niet weg kan gooien hoe klein ze ook zijn. En zie hier nu komen ze van pas voor de barbie jurkjes.
Ik moet zeggen niet helemaal mijn favoriete ding van die kleine kleertjes naaien en ze moeten ook nog makkelijk aan en uit kunnen, maar het is gelukt dochter en barbie zijn blij nu nog 5 barbies te gaan, zucht......

2 opmerkingen:

  1. wat mooi! Ik zou ook nog wat Barbie kleertjes moeten bij maken volgens mijn dochter, maar 't is zo een prutswerk, hè!
    Hoop dat je je intussen wat beter voelt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte beterschap en nog de allerbeste wensen voor 2012-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen